torstai 20. syyskuuta 2012

Vaikka oon hiljainen ja vähän pelokas, oon kärsivällinen ja nerokas

Nyt valitettavasti mullekkin on tullut tämä uusi blogger, ja mä sanon kyllä suoraan että en tykkää.
Entinen oli mun mielestä tarpeeks selkee yms, miksi hyvää pitää vaihtaa? Tätä en osaa edes käyttää.
Toivottavasti opin käyttämään tätä pian, muuten voi taas olla että turhaudun ja postailukin jää vähemmälle. 

Jos nyt jätettäis tää kiukuttelu pois (yeah right) ja mentäis muihin asioihin. 

Eilen mentiin Leevin kanssa Leevin äitille, kun se oli kutsunut meidät sinne syömään. Ja oii, se oli tehnyt kasvissosekeittoa! En oo piiiiitkään aikaan syönyt kasvissosekeittoa, ja oli kyllä niin hyvää! Leevikin jopa tykkäs, kuulemma jos pitäis olla kasvissyöjä niin söis vaan tota? No tostakin voi päätellä et tosiaan hyvää oli kun toi Leevi ei mikään rehujen ylimpiin ystäviin kuulu.. :D

Jäätiin katsomaan (siis minä katsoin) salkkarit, ja oikeastaan heti sen jälkeen lähdettiinkin kotiin. Saatiin Leevin äidiltä kyyti, meille kun on niin pitkä matka kotiin sieltä (500-600m) ja käytiin siis samantien kaupassa ostamassa myös kotiin ruokaa, ettei tarviis olla nälissään täällä.



Päätettiin että aletaan katsomaan jotain leffaa mutta joko Leevi oli just nähnyt sen leffan, ja mä taas sitten en halunnut katsoa toista vaihtoehtoa yms.. :D Joten Leevi suosiolla luovutti mulle kaukosäätimen ja pääsin siis katsomaan... mitäpä muutakaan kuin bb x)  Joo, kuulun nykyään niihin kyseisen ohjelman tykkääjiin, ennenkuin kuuluin hatereihin.

Ja voin kertoo et niistä IHMISISTÄ siellä ei kukaan oo ennen ärsyttänyt mua, mutta tällä kaudella se Irina, siis ei juma... miten voi joku ihminen ottaa aivoon noin paljon?! :D Se vaan jotenkin on niin ärsyttävä, oikeesti sen naama ja pelkkä olemus vituttaa mua, vaikka kattelenkin vaan telkkarista :D
Harvoin mulla käy kenenkään kanssa näin, etten vain pysty sietämään jotain mutta tässä se taas nähtiin, mahdollista on :D


Anteeksi siitä, kuvia ei paljoa ole, eilenkin oli niin masentava sää etten edes halunnut kuvailla.

Saitteko tosta 26 things about me mitään uutta tietoa minusta vai tiesittekö jo tuon kaiken? Haluaisitteko että tekisin uuden, pidemmän tuollaisen, vai esittelisinkö lempituotteitani, päiväni kuvina-postaus, vai mitä? Rohkeasti vain ehdottelemaan.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!