keskiviikko 19. syyskuuta 2012

26 things about me

 Kiitos Kristalle, jonka blogista poimin tämän postauksen idean :)
Tähän oli yllättävän vaikeaa keksiä mitään, vaikka luulis sen olevan helppoa?


1.  Ennen en välittänyt kynsilakoista yms, mutta tässä n. 2kk aikana mulle tuli joku villitys niihin ja lakkoja kerääntyi sinä aikana melkein 40 ja hommasinpa akryyli-rakennekynsitarvikkeetkin. (+ glittereitä, tarroja yms)

2. Rakastan shoppailemista, mutta ostan silti harvoin normihintaisia tuotteita? Nyt kun mietin en muista koska viimeeksi olisin ostanut jotain normaalihintaista? :D alennetut tuotteeks rocks!



3. Oon ruoanlaitto-friikki, rakastan siis ruoanlaittoa! Yleensä inspiraatiot tulevat iltaisin/öisin, ja silloin vasta luovuus pääsee valloilleen kun pitää kehitellä jotain kaapista löytyvistä tuotteista.

4. Olin ennen todella nirso ruoan suhteen, mutta Leevin kanssa seurusteltuani olen ruvennut syömään paljon laajemmin, vaikka tietenkin vieläkin on niitä inhokkeja! (Siskonmakkarasoppa, maksalaatikko yms.)

5. Menetän myös todella helposti ruokahaluni, esim. en ole syönyt ties kuinka pitkään aikaan enään kana-nugetteja, kun joku erehtyi mulle kertomaan mitä ne sisältävät :D


6.  Oon todella suojeleva mun sisaruksia kohtaan, tämän takia itsekkin joutunut ongelmiin monesti! Minkäs sille mahtaa kun ovat maailman tärkeimpiä ♥

7. Ylempään kohtaan liittyen, olen myös suojeleva ystäviäni kohtaan. Jos joku loukkaa ystävääni, minä kyllä ilmaisen mielipiteeni kyseisestä henkilöstä hyvinkin kärkkäästi :)

8. Mun on hyvin vaikeaa yleensä ottaa kritiikkiä vastaan. Jos siis joku arvostelee sanomisiani, tekemisiäni yms, loukkaannun todella helposti.

9.  Otan myöskin pisteliäät, ilkeät sanomiset jonkinlaisena haasteena joskus. Kyllä musta yleensä riitakumppanin saa, jos kovin tahtoo ;) Ja hevillä en luovuta!



10. Tää linja mitä nyt käyn on mun kolmas yritys löytää oikea ala! Olen siis käynyt ravintola-kokkilinjaa, pintakäsittely-linjaa, ja nyt sisustustekstiili-artesaaniksi :) Ja tää näyttää kyllä olevan just sitä mitä haluan tehdä!

11. Mua on ala-asteelta jopa tähän päivään asti yritetty suostutella/ehdottaa/pakottaa malliksi ryhtymistä. En ole kuitenkaan koskaan sen kummemmin lämmennyt ajatukselle. Tykkään olla kuvattavana yms, mutta tiedän että malliura ei olisi mulle. En kestäisi kaikkia niitä paineita yms. Enkä kyllä tähänkään päivään mennessä ole ulkonäöltäni tarpeeksi hyvä malliksi.

12. Tykkään myös kuvailla, vaikka en mitään erikoista kameraa omistakkaan! 



13. Olen koukussa tupakkaan, kahviin & kokikseen! Toki olen myös jollain asteella addiktoitunut nameihin, ja paljon muuhun..

14.  Oon etsinyt jo aikoja täydellistä maximekkoa, jota en ikävä kyllä vieläkään ole löytänyt.

15. Nukun todella huonosti, jos Leevi ei nuku vieressäni. Inhoan/pelkään olla yksin kotona :D Odotan vain ''innolla'' tammikuuta, kun Leevi lähtee armeijaan ja jään yksin kotiin :<

16. Ärsyynnyn todella helposti! Ei välillä tarvita kuin puolikas 'väärä' sana, ja se on siinä! Luonteeltani olen myös hyvin määräilevä... :)

17.  Omistan atooppisen/couperosa-ihon, joka vaatisi hyvin paljon kosteutusta ja muutenkin oikeilla tuotteilla 'hoitamista', mutta olen todella laiska rasvailemaan itseäni joten... kuivaiho pysyy siis.

18. Olen herkkä. Joskus kuvittelen vain Leevin sanoneen jonkun asian ilkeään/vihaiseen äänensävyyn ja voin jopa ruveta itkemään kun luulen että hän on vihainen :D


19. Olen nyt n. puolen vuoden sisällä ruvennut saamaan jonkinlaisia ahdistuskohtauksia? Ne ovat kamalia.

20. Oon todella huono rahan kanssa, voisin tuhlata kaikki rahat samantien mitä saan, onneksi Leevi osaa huolehtia rahoistamme :D

21. Kun kirjoitan postausta, mun täytyy kuunnella musiikkia, muuten kirjoittamisesta ei meinaa tulla mitään :D

22. Otan usein kauheita paineita blogin suhteen, jos en keksi postausideoita, tai ole muistanut ottaa tarpeeksi kuvia.

23. Mulle on sanottu että tää biisi kuvaa mua jonain hetkinä; ''primadonna marina and the diamonds lyrics''
En kyllä itse ole samaa mieltä.. :D



24. Kuten ylempänä olen kertonut itsestäni, omistan siis aika nopeasti liekkeihin leimahtavan luonteen :D Haluan aina että asiat menee just eikä melkein niin kuin haluan. Epäonnistumisia en hyväksy :D

25. Inhoan, siis painosanalla inhoan, kaiken maailman ötököitä, matelijoita yms.

26. Jottei musta sais liian negatiivistä kuvaa, voin kertoa että oon mä oikeesti ihan kiva ;) 
Osaan olla hyvin ystävällinen, ja uudet tuttavuudet otan aina ilolla vastaan, puolustan kiusattuja, mielestäni vastenmielistä on kiusata henkilöä, joka ei pysty puolustautumaan itse. Autan myös mielelläni tarpeen tullen, ja yksi parhaista asioista on auttaa vanhempaa henkilöä mm. oven avauksessa, ja saada palkkioksi kiitollinen hymy :)


Kuvat we it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!