maanantai 17. syyskuuta 2012

Ihonhoito-tuotteeni

Ajattelin esitellä teille mun 'ihonhoito-tuotteet', joita ei tosiaankaan ole paljoa, koska olen myöskin surkea ihostani huolehtia, vaikka pitäisikin päin vastoin olla, varsinkin kun satun epäonnisena omistamaan atooppisen/couperosa-ihon. 
Jonkin aikaa sitten päätin uudistaa ihonhoito-tuotteeni, ja marssin Sokokselle. Sokoksen valitsin tuotteiden ostopaikaksi siksi, koska yleensä, oikeastaan siis aina, siellä asioidessani olen saanut hyvin asiantuntevaa ja 
ystävällistä palvelua, joka ei kyllä pettänyt tälläkään kertaa, joten pointsit Sokokselle hyvästä henkilökunnasta!

Kerroin iho'ongelmastani', ja sopivat tuotteet löytyivätkin lumenelta!

Lumene Instant Relief Serum - Rauhoittava Hoitoseerumi
Ostin tuon Lumenen rauhoittavan hoitoseerumin siksi, koska myyjä suositteli sitä minulle couperosa-ihotyyppini takia.  Tässä vähän tuotetietoja paketin kyljestä;

''Tehoseerumin on tarkoitus auttaa vähentämään punoitusta ja kuumotusta, iho tuntuu välittömästi hyvinvoivalta. Vahvistaa tehokkaasti herkkiä pintaverisuonia ja ihon omaa suojamekanismia sekä ennaltaehkäisee ihoärsytystä.''

Lumene 24h Deep Hydration Moisturizer - Syväkosteuttava Kasvovoide

Lumenen syväkosteuttavan kasvovoiteen taas ostin siksi, koska mun piti oikeasti saada kasvoille jotain tarpeeksi stydisti kosteuttavaa, normaalistihan se muistuttaa karkeinta hiekkapaperia.
Tässä taas vähän tuotetietoja paketin kyljestä;

''Normaalille/kuivalle iholle. Nostaa ihon kosteuspitoisuutta ja vähentää kosteudenhaihtumista.''


Kuitenkin olen vasta muutaman viikon epäsäännöllisen säännöllisesti näitä Lumenen tuotteita käyttänyt, joten tehokkuudesta en oikeastaan voi vielä sanoa mitään.
Noh, jos nyt jotain pitäisi sanoa niin kai mun iho on jonkin verran kuitenkin kosteutunut, ja pehmeämmän tuntuinen, minkä veikkaan johtuvan tuosta syväkosteuttavasta kasvovoiteesta.
Rauhoittavasta hoitoseerumista taas en oikeastaan voi mitään sanoa, en ole itse ainakaan huomannut punaisuuden kasvoistani vähentyneen laisinkaan, mutta en tiedä kuinka pitkän ajan kuluessa ero pitäisikään huomata.



Mun piti esitellä teille muutama muukin ihonhoito-tuote, mun silmänympärysvoide, joka on Avonilta, sekä body milk joka on Nivealta, mutta eihän niissä nyt kauheasti esiteltävää ole?


Silmänympärysvoidetta olen vasta n.1viikon käyttänyt joten siitä ja sen tehokkuudesta en oikeastaan muutamaa sanaa enempää voi edes kertoa, toimii ainakin  silmien turvotuksen laskemiseen aamuisin, varsinkin jos voide on viettänyt yönsä jääkaapissa ja on siten aamuisin todella viileä.


Nivean body milkinhän nyt varmaan tietävät kaikki? Body milkin & Body lotionin ero käsittääkseni on se että body milk on tehokkaampaa.
Tätä olen kerinnyt vasta yhden kerran koittamaan, mutta voin sanoa että eron huomasi heti! Rasvan imeytyminen kesti hieman normaalia rasvaa kauemmin, mutta nukutun yön jälkeenkin iho oli vielä todella pehmeä entiseen hiekkapaperiin verrattuna!
Hintaa tällä oli varmaan 5e puolella jos toisin, mutta ehdottomasti hinta-laatusuhteeltaan todella mahtava!


Käytättekö itse mitään näistä tuotteista, vai suosittelisitteko jotain muita tuotteita? 


Olen pahoillani kuvien huonolaatuisuudesta, kuvat on otettu ulkona mutta harmaanmasentava-sää ei antanut tarpeeksi valoa kuvien onnistumisen kannalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!