tiistai 1. marraskuuta 2011

F*ck you, very very mutch!

Pankkiautomaatille sateessa kävelyn jälkeen oli suuri pettymys että tili näytti siltä miltä ei pitänyt.
Kiitos jälkihuollon raha-asioiden hoitajat, kiitos!

Otsikkokin meni aivan perseelleen, englanti ei vaan oo mun vahvinta aluetta. Silti halusin laittaa otsikon englanniksi.

Tänään polttanut yhden tupakan vain, sen takia mä olen aivan helvetin vittuuntunut tällä hetkellä.. 
Röökiä ei enempää ole, kun sitä rahaakaan ei ole tullut millä sitä voisi ostaa...

Luulen että seuraavan kerran bloggeriin tullessani mua harmittaa ja hävettää tää että olen tänne valittanut yms, mutta tällä hetkellä mua ei vois vähempää kiinnostaa! :)

Tällä fiiliksellä tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!