maanantai 31. lokakuuta 2011

Ja mä päätän sen, kenen oon tai en

Maanantai, ja mä olen ollut hereillä jo seittemästä lähtien.
Ei tää teille muille varmaan mikään saavutus ole, mutta tällä hetkellä kun en opiskele eikä töitä ole vielä löytynyt, niin oon yleensä vaan jäänyt nukkumaan Leevin lähtiessä kouluun.

Sieltä se sitten on soitellut mulle yhdentoista aikaa, ja mä unisena vastannut että hereillä ollaan, ja puhelun loputtua nukahtanut uudelleen :D Herännyt vasta sitten kun Leevi on tullut koulusta (kahden pintaan).

Tänään pääsin maskeeraajan hommiin! 
Leevin siskon luokalla on tänään halloween-juhlat, mihin tietysti asiaan kuuluvasti pukeudutaan. 
Tää neiti halus sitten tietenkin olla noita! Kyllä tuli hyvän näköinen noita ;D

Mulla ei itseasiassa ole edes minkään näköistä tyylisuuntaa musiikin suhteen, kuuntelen sitä mikä kuullostaa hyvälle, oli se sitten oopperaa tai heavyä :D


TOIVEPOSTAUKSIA VOI HALUTESSAAN LAITTAA MULLE :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!