keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Kun silmäni mä auki sain...


Ylös sängystä vihdoin noustessani, läsähdin suoraan tähän koneelle.

Kahvia olin just menossa silmät ristissä keittämään, epäonnistuneen yrityksen jälkeen (Laitoin tyhjän kahvipannun -ilman vettä ja puruja siis!- päälle.. miksikö? En tosiaan tiedä.. )
Olin just saanut kaadettua melkein oikean määrän vettä, kun tuli pahin asia mitä aamusin voi tulla (siis ennen kuin on kerinnyt keittämään kahvit)
SÄHKÖKATKOS! 
Siinä meinas kyllä pieni itku tirahtaa, pelko että ei saakaan aamukahvia oli suuri!

Joku ilmeisesti kuuli mun tuskan, koska sähköt tulivat hetken päästä takaisin.
Kiitos, se pelasti mun aamun!

Minä joskus sillon tämän vuoden alussa Even kanssa;D tää oli tää juoppoviikonloppu..


Tänään olis luvassa aamupäivästä sossulle lähtöä, ja sieltä sitten sen kanssa lähteä katsomaan yhtä rivarikaksiota, josko se oli mulle 'sopiva'. Pitäkää tekin peukut pystyssä että se on just niin ihana kuin olen kuvitellut ja että se nyt sit olis mun :)


Kiitos myös muutamalle uudelle lukijalle :)! 
Thanks you some new readers :)!

1 kommentti:

  1. Derya; Oi kiitos! Se että just sä sanot noin, tekee mulle tosi hyvän mielen!
    Sulla on niin ihana blogi, seurailen sitä koko ajan ja tarkistan onko tullu uusii postauksii^^ :) <3

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!