sunnuntai 27. marraskuuta 2011

curls

Pariin päivään ei oo taas tullut postailtua, mutta ei oo oikein ollut mitään postailtavaa :) Ihana viikonloppu, koska Leevillä oli vapaata niin saatiin viettää kahdenkeskistä aikaa <3
Tuli tässä viikonlopun aikana nähtyä Maija ja Eve, mikä oli tosi kivaa kun Eveä en pitkään aikaan ole nähnyt :)

Meillä olis Even kanssa nyt tulevaksi viikonlopuksi suunniteltu vähän menoa, kunhan saataisiin kyydit hoidettua niin viikonloppuna olis pitkästä aikaa luvassa biletystä :) Muuta en vielä kerro, ennenkuin on varmaa että päästään lähtemään Even kanssa, paitsi pientä vinkkiä voisin tähän postauksen johonkin kohtaan heittää ;)


Tosiaan, Mulla on toi suoristus-/muotoilu-rauta ollut jo tosi kauan, mutta todella vähän oon sitä käyttänyt, (vaikka näyttääkin todella kärsineeltä.....) koska mun ei tarvitse oikeastaan edes suoristaa hiuksia, ne on luonnostaan aika suorat.


Tällähän voi myös kihartaa, jos osaa, mutta mulla on aina ollut todella liukkaat hiukset niin kiharat on pysynyt sen puoli tuntia ja sitten yleensä lässähtänyt.. Toinen ongelma tässä myös on, meinaan tuo osaaminen... Oon luullut aina etten tosiaan osaa kihartaa millään mun hiuksia, enkä tosiaankaan muotoiluraudalla!
Sitten sain päähänpiston, että nyt koitan kyllä kihartaa mun hiukset, ihan sama minkälainen lopputulos on!


Tässä vielä tietoa tuosta raudasta.





Tein nämä likaisiin hiuksiin, koska en jaksanut mennä suihkuun ennen näitä, kun illalla oli kuitenkin sauna :D 
Ei nämä nyt mitkään ihmeelliset ole, enemmänkin laineita tuli kuin kiharoita :) Kyllä mä sain muutamat korkkiruuvi-kiharatkin tehtyä, mutta sormin 'rikoin' ne, että sopeutuu noitten muitten käkkäröiden joukkoon :)

Joten jos susta on tuntunut tai tuntuu siltä ettet osaa tehdä kiharoita muotoiluraudalla, koita ihmeessä uudestaan, kyllä ne sieltä tulee ;D

Ps. Se on petriiiiiiiii...

2 kommenttia:

  1. Mulla on Remingtonin muotoilurauta jolla voi kans kihartaa ja suoristaa :) Sulla tuli just kivat noista kiharoista. Mun ei tarvi tehä millään muotoiluraudalla, ku on kihara tukka muutenki :D

    VastaaPoista
  2. No nää kiharat ei oikein kunnolla onnistunut siihen nähden mitä niistä olisi voinut tulla :)
    Oli 'likaiset' hiukset noiden kiharien tekohetkellä jotenka ei niitä saanut kauheasti pyöriteltyä :)

    Voisin tänään koittaa kiharrella uudelleen ja jossain vaiheessa tehdä vaikka hiuspostausta, miten laitan hiuksiani ja mitä tuotteita käytän yms. :) Miltä kuullostaa?

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!