perjantai 25. marraskuuta 2011

Salon hoodit

Tänään tossa aamu-yhdeksän jälkeen olis tarkoitus lähteä ajelemaan kohti Saloa, mun asunnolle, tyhjentämään se viimeisistäkin tavaroista ja siivoamaan se, jonka jälkeen meen palauttamaan avaimet isännöitsijälle ja sitten mulla ei enään ole Salossa asuntoa :>

Toisaalta oon onnellinen että mulla ei enään ole tuota asuntoa, koska en siellä viihtynyt yhtään, senkin huomasi/huomaa siitä että oltiin koko tuona aikana jona asunto mulla oli, niin siellä sen joku 4kertaa. ( Siis aluksihan oltiin tietenkin monta viikkoa putkeen yms, mutta tarkoitin tolla yhdellä kerralla sitä että mentiin ja lähdettiin, se on yksi kerta, oli se sitten viikon tai päivänpituinen :> )


Nyt on sitten aika löytyä se asunto täältä Koskelta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!