maanantai 28. marraskuuta 2011

Toivepostausta

Multa pyydettiin, että voisinko tehdä toivejoululahja-postauksen, ja tässähän se nyt on :)

  Tästä tuli nyt todella sekainen, laitoin kuvat tavaroista juuri siihen kohtaan mihin vaan mahtui :D Mun oli todella vaikea keksiä mitään lahjoja, mutta lopulta sain vaivoin täytettyä tämän :D 



Kodintavaroita yleensäkkin kaipailen, keittiövälineet voisivat olla väriltään musta-harmaita, koska kahvinkeitin ja leivänpaahdin sitä jo ovat.

Jäjestelmäkamera, kuka nyt sitä ei haluaisi? Tosiasiassa mikä tahansa kamera josta tulee parempilaatuiset kuvat, kuin tämän hetkisellä kameralla.

Lahjakortit, mikä ihana keksintö! Pääset ostamaan esimerkiksi vaatteita tietyllä summalla, etkä käytä kyseistä rahaa esimerkiksi tupakkaan, vaan on niin sanotusti 'pakko' ostaa kyseisestä kaupasta, johon kortti on. Näitä mulle paljon :)

Hajuvedet, mulla on tällähetkellä vain yksi hajuvesi käytössä, ja sekin varmaan 2 vuotta vanha, eikä mikään erityis-merkkinen, joten tarvitseeko enempiä selitellä? Näinpä arvelinkin.

Meikit, koskaan ei ole liikaa meikkejä. Tällä hetkellä haluaisin tarvitsisin meikinpohjustus-aineen, ripsivärin, punaisen huulipunan, kestovärjäyksen kulmille ja ripsille, ISON meikkilaukun (tällä hetkellä mulla käytössä 2meikkipussia, yksi pieni, ja yhden ison olen ominut Leeviltä käyttööni, koska ei se sitä tarvitse, siellä oli vain dödö, mikä joskus ollut sillä matkalla mukana :D), pieni matkapeili.


OBH Nordica tyvikohottaja, mitäs tästä selittäisi? Mulla on niin himputin lättänät hiukset että tää tyvenkohottaja olis mulle unelma.


Kiilakorkokengät ja pehmoiset tossut, noh... Kiilakorkokengät on tällä hetkellä mun unelmakengät, joten siinä se :D Pehmoiset tossut, oi miten ihanat ne olisivat talvella aamulla laittaa ensimmäisenä jalkaan... <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!