perjantai 20. syyskuuta 2013

Uusi meikkivoide, lumene CC-voide

Viimeeksi mä kerroin mun ihonhoito-tuotteita, ja vähän siellä tais vilahtaa sellainen kun cc-voide?
Noh, nyt aattelin valaista tätä asiaa edes hieman paremmin kuin viime postauksessa!

Viime postauskin tämän kertoi, eli mulla on kuiva iho, mutta myös niitä finnejä on välillä ruvennut tulemaan. Mun ihon sävy on epätasainen, oikeastaan näytän melkeimpä aina punastuneelta. Ennen käytin peittääkseeni punoituksen ja finnit, sellaisesta paletista vihreää ja tavallista peiteainetta, se paletti on muuten tää! Ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä tuotteesta, on todellakin hintansa väärti!

Mutta mä en kuitenkaan jaksanut joka päivä laittaa näitä molempia miljoonaa kerrosta, kun mun meikkivoide ei mitään peittänyt. Se kun sattui sillä hetkellä olemaan läpikuultavaa.. :)

Lähdin siis sokokselle uusille meikkivoide-kaupoille, kun edellinen loppui ja selitin asiantuntevalle ihanalle myyjälle mitä toivon meikkivoiteelta ja hän suositteli tätä Lumenen cc-voidetta!

En todellakaan odottanut meikkivoiteelta näin paljoa, kun mun meikkivoiteet on olleet mulle oikeastaan aina vähän enemmän ja vähän vähemmän pettymys. Mutta tämä ei ollut, tämä todellakin yllätti mut, -positiivisesti!

Tässä vertailukuva, joka tosin on otettu iPhonella, joten laatu nyt ei ole päätä huimaava vaikka luonnonvalossa on kuvattukkin!

Tasoittaa ihon sävyä ja peittää myös näppylötä, vaikka ei tietenkään ihan kokonaan :)
Mä kyllä tykkään, just sopivan peittävä mulle ja ennen kaikkea tuo ihon sävyn tasoitus on ihan superihanamagee juttu mulle!

Mulla ei toistaiseksi oo mitään pahaa sanottavaa tästä tuotteesta enkä usko että tuleekaan olemaan :)

Onko teillä kokemusta tästä Lumenen cc-voiteesta?
Mikäs teidän lempi meikkivoide tms on? :)


2 kommenttia:

  1. Sounds good! Mä tosiaan oon käyttänyt jo kauan ihan vaan Max Factoryn Pan Stick:iä, joka on peitevoide. Pitäisi hankkia joku parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ainakin menemään vaikka sokokselle ja sieltä pyytää avuksi asiantuntevia myyjiä :) vaikka koittamaan tota cc-voidetta, mä ite ainakin ihan rakastui siihen :)

      Poista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!