tiistai 17. syyskuuta 2013

Ihonhoito-tuotteeni (kasvot)

Oli taas aika päivittää ihonhoito-tuotteet, ja minnekkäs muuallekkaan uusia tuotteita lähdin hakemaan kuin sokokselle!  Sieltä mä vaan oon aina saanut niin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua kerta toisensa jälkeen, sieltä on aina mukava käydä uusia tuotteita hakemassa :)
(vaarana tietysti taitavat myyjät jotka joka kerta meinaavat saada lisää ja lisää 'tarpeellisia' tuotteita ostettavaksi, mitä et edes tiennyt ennen tarvitsevasi ;>)

Nyt lähdin siis hakemaan meikkivoidetta (ostin muuten lumenen cc-voiteen enkä oo ikinä ollut näin tyytyväinen!!) kunnes myyjän kanssa vähän puhuttiin siinä ja nappasin sitten yhden jos toisenkin tuotteen vielä lisäksi ;)

Ostin siis uuden ihonpuhdistus-voiteen, joka olikin tuiki tarpeellinen! 

Lumenen Raikastava puhdistusvoide normaalille/sekaiholle.

Mullahan on aina ollut ihan älyttömän kuiva iho, mutta nyt pikkuhiljaa kun tultiin lähemmäs kahtakymppiä ja sen yli, mun kasvot ovat saaneet koristuksekseen vähän väliä mitä ihanampia häiriköitä! Joten ihan kaikkein hellävaraisimmat puhdistusaineet eivät välttämättä olleet mun iholle enään niin hyviä, joten sekaiholle tarkoitetut tuotteet näyttää olevan nyt mulle just eikä melkein hyviä!

Lumenen tuotteet on kuitenkin aina olleet mun iholle hyviä, ja niitä myyjäkin mulle suositteli joten tälläisen  nappasin mukaan ja viikon käytön jälkeen olen ainakin tähänkin vielä tyytyväinen :)

Kolmas tuote jonka nappasin mukaan, olikin..

Lumenen Sensitive Touch Rauhoittava Voidegeeli.

Tää on myös normaalille ja sekaiholle, tän tarkoitus on ns. rauhoittaa ihon punoitusta jne, vahvistaa ja tukea ihon omaa suojamekanismia. Tätä mä siis käytän aamuin illoin perusrasvana, mutta talven tullessa mun on varmaan tän lisäksi haettava ihan rasvarasva, tuntuu ettei tää kuitenkaan ihan tarpeeksi kosteuta mun ihoa.
Tosta punotuksen rauhoittamisesta en osaa oikein vielä mitään sanoa, ei se ainakaan mitenkään huomattavasti oo siihen auttanut, ainakaan vielä :)

Lisäksi mulla on kaksi tuotetta joita myös käytän, silmille käytän vielä lisäksi erästä erittäin tujua (ainakin mun iholle!) puhdistusgeeliä!

Oriflame Pure Nature Tea Purifying Wash & Tone Gel.

Tää on tähän mennessä varmaan ainut joka oikeesti vie esim ripsistä oikeesti _kaiken_ värin, ilman että joudun miljoonaan kertaan hinkuttamaan sitä pois! Muuten tää ei tosiaan mun iholle sovi, kuivattaa ihan liikaa :)

Ja sitten mulla on vielä yksi tuote jota käytän muutaman kerran viikossa, nimittäin.. 

Yves Rocher Hedelmäinen aprikoosin kiveä sisältävä kuorinta-aine!

Tätä siis tosiaan käytän muutaman kerran viikossa, että saan ns. 'huonon', kuivan ja kuolleen ihon pois! :)
Tää on hyvän tuoksusta, paljon plussaa siitä!


Eli tälleen lyhyesti..


Millaisia ihonhoito-tuotteita te käytätte kasvoilla? :)


5 kommenttia:

  1. Mä oon onnekas, kun mulla on aina ollut aika hyvä iho - mitä nyt muutama finni sillon tällöin jossain, yleensä tyyliin nenän päässä. Tosi kiva. Oon kuitenkin laiska hoitamaan ihoa mitenkään: pesen meikit Lumenen jollain meikinpuhdistusaineella, joskus ehkä käytän jopa kasvovettä ja aamuin illoin rasvaan kasvot Nivean kosteusvoiteella: paras.

    Kerran viikossa kuorin kasvot jollain mun miljoonista kuorinta-aineista ja suihkussa pesen kasvot apteekin kasvosaippualla. :) that's it.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla ennen riitti se rasvaus ja se siinä :) nyt sit 'vanhempana' tullut ongelmia :D

      Oo onnellinen hyvästä ihosta, se ois niin ihanaa omistaa nyt sellainen.. :D

      Poista
    2. Ei mullakaan aina hyvä oo ollut, valitettavasti. Mulla on krooninen tali-ihottuma, eli välillä naama on täynnä ihottumaa vaikka puoli vuotta ja sitten se voi kadota moneksi vuodeksi. Nyt ei oo onneksi oo ollut sitä ihottumaa. :)

      Poista
  2. mie täälä edelleen oottelen videopostausta. (: mie oon tainnu jo ehottaa tätä ideaa aiemmin, video omista lempivaatteistas. niinko että mitä vaatteita suosit mihiki tilanteisii. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihanaa että sää olet vielä täällä etkä ole häippässyt tauon aikana pois!! :) No hitsi, mikähän siinä on etten meinaa koskaan saada sitä videopostausta tänne blogiin, ei se nyt niin vaikeeta ole... :)

      Ja toi ehdotus on todella hyvä, mutta kun rupesin heti miettimään mitä vaatteita mä tossa videolla näyttäisin niin tajusin että oon ihan hukassa oikeesti mun tyylin kanssa :) täytyy katsoa!

      Mutta ihanaa kun oot täällä ja piristät mua kommenteilla!! :)

      Poista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!