sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Yksi tärkeimmistä matkoista, minkä ihminen voi tehdä, on mennä toista puolitiehen vastaan


Olette varmasti huomanneet, että tässä jonkin ajan sisällä postaustahti on hiipunut, melkeimpä ihan olemattomaksi asti.
Olen miettinyt usein, oikeastaan melkeimpä joka päivä, pitäisikö tulla selittelemään teille,
miksi en ole bloggaillut hetkeen aktiivisesti.


Kamerakin on kulkenut jokapaikassa mukana, mutta jotenkin sitä ei vain ole tullut otettua sieltä,
ja napsittua niitä kuvia. Kyllä mä sen olen muistanut, että se siellä on, mutta jotenkin olen vain ajatellut
''en mä tästä nyt postaa'' tai jotain ton tapaista.


Ekaksi postaustauko (tai jokin sellainen) johtui henkilökohtaisista syistä, ja sen jälkeen onkin ollut todella vaikeaa(?) tulla postailemaan. Pikkuhiljaa yritänkin päästä normaalitahtiin postailun suhteen.

Kiitos teille lukijoille että olette kuitenkin pysyneet matkassa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!