perjantai 18. toukokuuta 2012

Pinkkiä ja beigeä? - Kyllä kiitos!

Niinkuin pari postausta sitten kerroinkin, ostin hetken mielijohteessa pinkin laukun. En ole kyllä katunut hetkeäkään että sen kassan kautta kotiin raahasin, päin vastoin!
Tämä tehoste-värinen laukku varmasti auttaa mua irtautumaan mun päähänpinttymästä, siis siitä että laukun ja kenkien on oltava saman väriset yms! :D

Siitä innostuneena päädyin, - minnekkäs muuallekkaan, kuin- polyvoreen tekemään asukollaaseja.
Ajattelin teille esitellä yhden asukollaasin, johon mulla kyllä kaikki tarvittavat 'osat' on jo, joten tämän tyyppistä asua varmasti tullaan mulla näkemään  :)
Tähän en nyt koruja/muita asusteita laittanut, niitähän voi sitten vaihdella mielensä mukaan, ja toimiihan tämä asu näinkin pelkästään :)



Mitä mieltä te olette?:) Täysnolla vai superkymppi?
Itse kyllä olen tuon kympin puolella;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!