lauantai 19. toukokuuta 2012

Ei väliä sen miltä näyttää, kun paikalliseen päänsä läväyttää?

Eiks oo otsikko hienosti riimitelty, hehheh!! ;D No mun kohdalla toi otsikko ei kuitenkaan pidä paikkaansa.  
Ihan outoa, miten nyt kun asun tälläsessä pienessä kyläpahasessa, katson suhtkoht tarkkaan miltä näytän kun kotoota pihalle lähden, oli se sitten kauppareissu tai paikalliseen lähtö! :D Leevi taas ei ymmärrä tätä ollenkaan..
Höh, miksi ootte miehet niin yksinkertaisen vaikeita?;)

Tässä naamakuvaa tämän illan paikallis'lookista';
Suttasin jotenkuten naamani lähtökuntoon ja eikun menoks ;)
Mä niiiiiiiin tahdon hiustenpidennykset! Täytyy katsoa joskos kesänaikana tulis hankittua ainakin ensimmäiseksi ne klipsipidennykset, sitten voisi siirtyä vaikka teippipidennyksiin :)
Oon myös suunnitellut hiustenväriini hieman muutosta... Vaaleampaan suuntaan olisi tarkoitus mennä;)


Meen muuten näillä näkymin ensikuussa laittattamaan ensimmäistä kertaa ikinä itselleni geelikynnet!:)
Oon niin innoissani, Leevi lupas ne mulle synttärilahjaksi maksaa;) 
Lähden muuten Nellin seuraksi sunnuntaina Turkuun kun hän käy laitattamassa nyt ne geelikynnet itselleen:)
Luultavasti samaan paikkaan kyllä menen itsekkin laittamaan, siitä lisää sitten myöhemmin :)

Nämä muutamat päivät on vietetty näiden parissa.....

Mm-m, jep! Se siitepölyallergia on iskenyt meillekkin! Leevi sai sen ensimmäiseksi, sillä kun on ollut joskus nuorempana siitepölyallergiaa :( Mullekkin tää sitten joo iski, vaikka ensiksi uskottelin että oon vaan pikkuflunssassa... 
Eih, siitepölyn vika tää on! Ja kaikista mahtavinta että meidän takapihalla ei vissiin muita puita olekkaan kun koivuja, ja yksi mänty!:D Eli hyvin menee siis täällä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!