perjantai 11. marraskuuta 2011

Yöllinen postaus

Tulin vielä pikaisesti käymään täällä oman blogin puolella, tässä kun on pari tuntia taas kulunut selaillessa muiden blogeja :) 
Siitä tulikin mieleen että voisin joskus tehdä postauksen mun lempiblogeista, niihin lukeutuu tietenkin näitä tunnettuja bloggaajia, mutta myös vähemmän tunnettuja :)

Leevillä on huomenna vapaa päivä, jee<3 Leevi lämmittää huomenna niitten superihanan puusaunan ja pääsen vihdoin saunomaan ja nauttimaan yhden saunajuoman. Tällä kertaa juomana 0,5l karpalolonkero, namm :) 
Juon nykyään siis tosi harvoin edes tuota yhtä, ehkä se ns. villitys tohon juomiseen on mennyt jo ohi, ihan hyvä vaan :D Kyllä mä tykkään baarissa käydä, mutta ei sieltä kotiin tarvii aina tulla ihan tassut seis :)







Toi karpalo-lonkero on parasta! & tommonen kamera mulla sattuu olemaan :)


Huomenna aamusta olis tarkoitus lähteä Saloon päin, Leevin & sen äidin kanssa :) 
Tarkoitus olis käydä mun kämpällä hakemassa jo vähän tavaroita, tän kuun lopussa asunnon pitää olla tyhjänä ja avaimet palautettuina :) 

Leevin äidin kanssa ollaan päätetty että mennään koluumaan Salon kirpputorit läpi, mutta toi Leevi ei siitä kovin riemastunu joten päätettiin että heitetään se sen kaverin luo siks aikaa kun kierrellään noita kirppareita :D

Jos hyvin käy, niin otan sielta Salon asunnolta mun kameran mukaan, ja räpsin teille kuvia sillä niin näätte vähän kuinka surkeita kuvia sillä oikein tulee :p Jos vaan löydän sen piuhan millä laittaa ne kuvat koneelle, se voi olla suurempi ongelma... ;D

Tää oli nyt tällänen tosi turhapostaus turhaakin turhemmilla kuvilla, mut oli pakko päästä kirjottelemaan ;D
Katsotaan jos nyt saan sen kameran ja piuhan huomenna mukaan, niin voisin kuvailla teille kirpparilöytöjä jos semmoisia löytyy :) Ja muutenkin ylipäätänsä kuvata esim. mun Yves Rocherilta saamani tilauksen :)

Mitkä ihanat hiukset mulla olikaan.. Niin hyvässä kunnossa yms. :)

1 kommentti:

  1. aivan ihana tää sun blogi :) tykkään kans kauheesti sun tyylistä!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!