torstai 17. marraskuuta 2011

Viimeinkin!

Nyt on ollut taas pienimuotoinen postaustauko, mutta mun on pakko myöntää ettei vaan oo ollut kiinnostusta postata kun ei sitä kameraa ole ollut, ja pelkästään netistä otetut kuvat tekevät mun mielestä blogista ei-kiinnostavan.

Nyt tähän tulee loppu! Kävin eilen tyhjentämässä mun asuntoa, ja löysin mun kameran<3
Sen laatu on kyllä tosi surkea yms, mutta kyllä mä luulen että tekin katsotte mielummin niitä ei niin hyvälaatuisia kuvia mitä esim. järkärillä tulee, kuin pelkästään weheartit-sivustolta otettuja :D

Mun mielestä on ihan mälsää kun Leevillä on työharjoittelua. Se herää kuuden aikaan ja on kotona vasta aikasintaan viideltä :(

Oon muuten joskus ottanut kuvat valmiiksi meikki postausta varten, mutta se nyt oli aika surkea ja nyt mulla on eri meikit, mitä käytän, niin haluisitteko että teen 'uuden' meikkipostauksen? 
Ja olisko muitakin postaus aiheita? Niitä tarvitaan!


Tänään myöhemmin suurempaa postausta luultavasti luvassa!


ps. sori kun nyt ei oo kuvia, mut otan niitä vasta ja mulla ei ole hajuakaan missä sä johto vois olla, mitä tarviin ku laitan kuvat koneelle :D täytyy että joku tulee kotiin ja kertoo :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!