torstai 3. marraskuuta 2011

Jos tänään onnistaisi?

Tänään taas hereillä jo seitsemän aikaan.

Ei mun oikeastaan tarvitsisi edes herätä näin aikasin, koska mulla on menoja vasta kymmenen aikaan, mutta heräilen samaan aikaan kuin Leevi, niin mun on helpompi saada itteni ylö sieltä pehmoisen ja lämpöisen peiton alta ( se ei ole kivaa :< )


Tänään huono tuuri, herättiin ja tultiin alas juomaan kahvit, mutta ennen niitä Leevi mittas kuumeen itseltään ja kuumettahan sillä oli :( Nyt jäi autokoulu väliin tältä päivältä, mutta it's not a big deal, kunhan Leevi paranee nopeasti :)




Tänään olis siis kymmenen aikaan tarkoitus mennä katsomaan sitä rivarikaksiota, jota mä olen jo hetken aikaa kuolannut vaikka en ole sitä edes nähnytkään, edes kuvia :D Se vain kuullostaa ihan mahtavalta!


Lisäksi olisi tarkoitus lähteä käymään siellä Loimaan työkkärissä, katsomaan olisiko heillä tarjota mulle jotain :)


Pitäkää edelleen peukut pystyssä sen kämpän suhteen, että mä saan sen! :) Ja työkkärin suhteen myös! :)
Näätte kai ton tekstin vasemmassa alareunassa? ;D

1 kommentti:

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!