keskiviikko 9. marraskuuta 2011

bad luck, or is't?

Anteeksi heti näin alkuun etten tullut silloin maanantaina kertomaan teille miten kävi, ajattelin että on parempi että rauhoitun muutaman päivän ja tuun sitten kirjoittelemaan tänne.

Eli joo, kuten otsikosta voi arvailla, en saanut sitä asuntoa. Vaikka yritin varautua siihen, petyin silti todella kovasti.

Jos mulla olis muutama vuos sitten ollut tälläinen tilanne, tai edes vuosi sitten, niin olisin varmaan ladellut kaiken maailman kiroukset ja uhkailut sille naiselle, joka mulle soitti. Mulla siis oli todella lyhyt pinna silloin jonkin aikaa sitten :D
Oon jopa ylpeä itsestäni et osasin puhua asiallisesti yms. koska vuosi takaperin se ei todellakaan olisi ollut mahdollista!

Sitten.. Eilen mulle tuli tekstiviesti ja puhelu Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudesta.
Se olis sitten 14.12(just Leevin synttäreinä......) sinne siis! Kyllä hermostuttaa ja jännittää, en tiedä miten selviin siitä koska tälläset ns. 'viralliset asiat' saa mut hermostumaan ja saamaan jonkin moisen paniikkikohtauksen. Ei kiva.

Mun itsehillintä on kasvanu huimasti tässä vuosien aikana, vuoden sisällä on tapahtunut suuri muutos, isona osana Leevi.
Kiitos Leevi<3

3 kommenttia:

  1. Miks sun pitää mennä oikeuteen :o ja höh, kun et saanut sitä asuntoa :(

    VastaaPoista
  2. Karoliinaaaa:
    Nuoruuden tyhmien toilailujen takia..
    (En siis tarkoita etten nyt olis nuori mut tarkotin tota 15-17 ikävuotta.)

    Mut oon kyllä todistajana vaan :) että ei mua siis mistään syytetä :)
    Mutta silti hermostuttaa.. No ketäpä ei jos tollaseen tilanteeseen joutuu, eikä oo ennen ollut :)

    VastaaPoista
  3. Sama täällä, etitään itekkin asuntoa mut karjaalta, löydettiin kans just unelma asunto ja se jäi saamatta.. tiedän tunteen et harmittaa mut kaikella on tarkoitus eli uusia tulee ja varmasti parempiakin =) onnea asunnon etsimiseen!

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!