lauantai 10. syyskuuta 2011

maailman ihanin yllätys ♥

Leevillä siis on tapana soittaa mulle aina kun se pääsee koulusta, ja on matkalla koskelle..
Perjantaina sitten puol kahden aikoihinkaan se ei ollut mulle vielä soittanut, ja rupesin ihmettelemään asiaa, ja soitin itse Leeville..
Kysyin kiukkuisena että missä oot ja mikset oo soittanu mulle, ja Leevi sitten vastas että kohta siellä, ja en ookkaan soittanu kun.. niin.. 'mökötin' ja vastasin 'aha!' ja löin luurit.

Jonkin ajan päästä kuulin kun ovi avautui ja menin katsomaan, onko se Leevi.
Sehän siellä oli, mukanaan kaksi tumman punaista ruusua ♥♥ 


Mitään syytä leevillä ei siis ollut ostaa noita ruusuja, ei mitään vuosipäivää,nimppareita yms.
Syyksi sanoi että halusi hemmotella mua hieman, ja siinä kyllä onnistui :')

Nää ruusut oli oikeasti ihan tumman punaisia, mut toi salama jotenki sit vaikutti niitten väriin? Ilman salamaa kun koitin ottaa niin kuva oli tosi huonolaatuinen :s

Mulla on kyllä maailman paras poikaystävä!


ps.  Tulossa pian meikkipostaus, kunhan vain saisin aikaiseksi lisättyä kuvat bloggeriin!

2 kommenttia:

  1. Kauan ootte ollu yhessä :) ja ihana yllätys! Roopeki vois tehä tommosia ;P

    VastaaPoista
  2. No virallisesti mä en oikeestaan edes tiedä, tai siis kun ei me alettu seurustelee mitenkään että 'alax olee'-tyliin :D Helmikuun alussa oisko ollu et tutustuttiin, ja siitä se meidän yhteinen taival alkoi^^ hihi.
    Jep oli ihana yllätys, on se Leevi vaan niin ihana <3

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!