perjantai 22. marraskuuta 2013

Ne ihanat kamalat, aamut.

Vitsit et aamut on aina parempia kun saa kuunnella Jenni Vartiaisen musaa, varsinkin Terraa. 
Oikein paranee hujauksessa! 



Niissä biiseissä vaan on sitä jotain, ne on jotenkin niin voimakkaita, mutta herkkiä. 
Ja on ne biisit muutenkin hyviä mutta erityisesti kun on yksin hereillä aamusta ja juo kahvia ja kuuntelee terraa, niin aamu ei voi paremmaksi muuttua.

Oon muutenkin mieluiten aamulla yksin, sen 1-2h alkuun, kuuntelen sitä musiikkia ja juon kahvia, kirjoittelen vaikka blogia.

Mutta siihen että tämä onnistuu, mun täytyy tietenkin päästä sängystä ylös. Ja sehän ei ihan hirveen helppoa olekaan.. 
Toisaalta, jos mun annettais nukkua joka yö vähintään se 12h putkeen niin voisin olla yhteistyökykyisempi heräämisen kanssa ;) 


Mutta siis joo, jotkut 7h yöunet on mulle aivan liian vähän, ja jos mä olen sen verran esimerkiksi saanut unta niin mut tosiaan täytyy repiä sängystä ylös. 
Mua täytyy maanitella, uhkailla, repiä peittoa pois päältä, kahvit pitäis olla valmiina kupissa ja pöydällä, ja huoh mitä kaikkea muuta :D 

Mutta voi kun se olisikin noin helppoa, siis oikeesti, vaikkei toikaan kyllä mitään helppoa ole! :--D 



Mähän siis oon vitun känkkäränkkä kun herään. Ja toi "vitun" on nyt ihan tarkoituksella tossa mukana :D 

Ne kenen tämä tarvitsee oikeastaan tietää tietävät sen :D Enhän mä oo Jenni sullekkaan aikoihin aamuisin kiukunnut ;) 



Pienen pieniä edistysaskelia, ehkä mä voin nauttia joskus vielä Jenni Vartiaisen Terrasta aamuisin, vaikka vieressä istuis joku toinenkin ja mä oisin saanut vain sen 7h unta ;) 

3 kommenttia:

  1. Minä pieni täälä odottelen vielä sinun videopostauksia :)) olisi mukavaa tietää esimerkiksi lempivaatteesi (kesällä, talvella, baariin, jne.) kun sinulla on noita asukuviakin niin olisi mukavaa tietää mistä kokonaisuuksista esimerkiksi pidät eniten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, tässähän oli hyvät ehdotukset! Kiitos paljon :)

      Ja voi että, mä yritän tehdä pian videopostauksen mutta kun lataan ne suoraan puhelimesta youtubeen ja tää kyseinen appsi ei oo hetkeen toiminut mulla oikein :(

      Poista
  2. harmillista että se ei toimi :( mutta toivottavasti alkaa pian toimimaan, pidän niistä videopostauksista :)) hienoa että pidät ehdotuksistani :)) innolla odotan :))

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!