maanantai 9. syyskuuta 2013

Epäonnistuneet kuvailut ja palailu kirjottelemaan?

Heipparallaa.. eli siis moi!

En viitsis sen kummemmin lähtee avautumaan miks kirjottelussa on ollut taukoa, se selittynee sillä mikä monella muullakin bloggaajalla on ollut, ei oo vaan ollut inspistä.

Toivotaan että se nyt on palannut takaisin parempana kuin koskaan aijemmin ;)

Yritettiin eilen Leevin kanssa kuvailla (eli siis pakotin Leevin ottamaan kameran käteen ja kuvailemaan, ei vissiin ollut ihan sen lempipuuhaa ja senhän näkee kyllä noista kuvistakin...) ja eihän siitä mitään tullut!

Joka kuva epäonnistui, joko mulla on maailman mahtavin ilme, tai näyttää siltä että olen kädetön, myös siltä näytti ainakin yhdessä kuvassa että käsi ois tuolla takapuolessa...Jotenkin Leevi sai otettua AINA noista tilanteista kuvan mutta sitten kun olin paikallani ja näin, niin ei se sitä kuvaa saanut otettua silloin :D
Taitaa olla kuvaustauko tehnyt tehtävänsä molempiin.. 

Tässä kuitenkin vähän asua, joka mulla oli päällä ton kuvailun ajan!


Eli jos tämä oli onnistunein kuva niin voitte vaan veikata millaisia ne muut kuvat sitten olivat ;)
Harmi että noi housut tms. ei päässyt oikeuksiinsa näissä kuvissa, niitä vartenhan mä kuvailut halusinkin..
Noh, ehkä sitten ensikerralla onnistuu paremmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!