keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Sammakoi ja sillee



Perjantaina mun ihanaakin ihanempi ystävä Iina tuli viettämään mun kanssa iltaa.

Vähän mun kakskyt vee synttäreitä (7.6) ja ns. viimeistä iltaa ilman miehiä ;)
(tj9,hehe) Ilta oli ihan mahtava, naurua ei kyllä puuttunut!

Ei kyllä oo kukaan, joka mut ja Iinan on meidät yhdessä nähnyt,
uskonut, että tämä perjantai ilta oli vasta toinen kerta kun me nähdään. 

Pakko myöntää etten edes itse tuona iltana muistanut että ei olla kuin kerran aikaisemmin nähty, niin omalta ja tutulta se Iinan kanssa höpöttely tuntui!

Ja mehän siis tutustuttiin Iinan kanssa niinkin hauskasti kuin mun TJ IKUISUUS LIIKAA-blogin kautta, eli intistäkin on nähtävästi ollut todella paljon hyötyä, ilman inttiä en olisi koskaan tavannut näin ihanaa ihmistä ja olisin menettänyt hyvän ystävän! 

En helposti kutsu ketään ystäväkseni, olen joidenkin mielestä ehkä itsekäs kun sanon näin, mutta minun ystäväksi pääseminen on ns. etuoikeus, jota ei kenelle tahansa jaella.Ja Iina tuntui jo siltä ennen meidän toista näkemistä, joka puolestaan varmisti sen, että kyllä tää Iina on ystävä. 

Tästä naisesta aijon kynsin ja hampain pitää kiinni, tälläisiä kultakimpaleita ei löydä mistä tahansa ja kuka tahansa!


Onneksi Iinalla on kortti ja auto, joiden avulla varmasti pääsee tännekkin päin ;)
vink vink..

2 kommenttia:

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!