tiistai 7. toukokuuta 2013

Se minkälainen olet tänään riippuu kaikesta mitä näit, kuulit ja tunsit eilen

Tasan kuukausi mun synttäreihin. Voi ei.. Kaksikymmentä.
Tuntuu että tähän ikään mennessä sun ois pitänyt jo saavuttaa jotain, olla jollain tavalla aikuinen.
Mä en ole. Katsotaan sitten kolmekymppisenä sitä ;D

Tässä muutamia 'asukuvia' joita muutamia päiviä sitten on otettu :)

Tää asu mulla oli hyvinkäällä.
Kivan rento, kun oli lämminkin niin farkkutakilla pärjäs kyllä hyvin :)

Tää mulla tais olla eilen päällä, kauppa+apteekki reissulla.
Kipeä kun olen, halusin jotain todella rentoa päälle, mutta kuitenkin 'tyylikästä'.
Joten mustavalkoinen asu+beessi takki toimi kyllä hyvin ja pidin itse asusta todella paljon :)
Kengätkin siis olivat valkoiset, ne eivät kuvissa näy.
Mitä te pidätte asuista? :)

Itse olen taas kerran kipeänä, huoh...
Nukuin eilisen kokopäivän ja eilen illallakin menin aikaisin nukkumaan ja tänään heräsin vasta todella myöhään... Kurkkukin on kipeä, korvat myös.
Miksei tää vois loppuu jo, joudunko mä kestämään nämä intin loppuun asti?! En jaksaaaaaa.... 

Oisko teillä jotain postaustoiveita? Enemmän asukuvia, vai jotain muuta?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!