perjantai 31. toukokuuta 2013

Nyt on kesä!

Nyt saa olla ruskea :)
Tosin mun rusketus hankitaan purkista, nimittäin en rusketu auringonvalosta oikeastaan, vaan palan :D


Tässä mulla on yks kerros ir, ja laitoin sitten tänään toisen kerroksen :) Toivottavasti menee hyvin, eikä tule rajoja.. 
Tosin naamaan vaikka on eri ruskettava niin näyttää tarttuneen toi rusketus eritavalla, mun mielestä näyttää nyt kamalalta (no okei ei niiiiiiiiin kamalalta) mutta toivotaan että se on itsekriittisyydestä vaan johtuvaa.. :D

Nyt mä taidan nappasta tietokoneen pois päältä ja lähteä anoppilaan karkuun, meinaan täällä näyttää rupeevan ukkostamaan ja mä niiiiiiin pelkään ukkosta joten en todellakaan aijo olla yksin kotona silloin kun ukkostaa.. :D
Leevi siis on armeijassa tämän vklp, onneksi tämä on viimeinen gines! TJ20, whoopwhoop, ihan mahtavaa!! :)

Onnea kaikille valmistuneille!! :)

2 kommenttia:

  1. Moi, tosi siisti blogi, voisit laittaa niitä videopostauksii lisää, ne on kivoja. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo, mä voisin niitä tehdä kyllä lisää kun niitä on ihan kiva tehdäkkin :) Jotain aihetta mistä videopostauksen tekisin?`:)

      Poista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!