torstai 13. joulukuuta 2012

Höpöttelyä

Niinkuin olette varmasti huomanneet, postaukset ovat vähän olleet niin ja näin. 
Tarkoitan siis sitä että en ainakaan omasta mielestäni ole panostanut tarpeeksi niihin, mikä tosin johtuu edelleen siitä että koneemme ei tällä hetkellä ole toiminnassa, ja pääsen vain harvoin tietokoneen kautta postailemaan, suurin osa tapahtuu kuitenkin puhelimen kautta. 

Onneksi Leevi sai tänään viestin että koneemme toimimiseen tarvittava johto on nyt lähetetty
meille päin, ja jo ensiviikolla pääsen varmaan postailemaan omalta koneelta :) 
Can't wait that!

Joulustressi uhkaa kovin pukata päälle, joskin yritän sitä vielä pitää hieman loitolla.
Onhan tässä päälle viikko aikaa.

Hah, ensiviikolla olen aivan varmasti kunnon hermokasa,
ja Leevi ei kestä ja pakenee jonnekkin vuorille mua kun kiroon sitä että jokin teippi nyt ei mennyt jossain paketissa just tismalleen niin kun sen olis mun mielestä pitänyt mennä. 
Joo, mä olen juuri tälläinen nipottajakiukuttelija, ja oikeastaan vielä pahempi.
Minkäs sille mahtaa kun haluaa että kaikki olis täydellistä.

Tosin liika täydellisyyden hakuisuus ei enään ole tervettä, mutta en mä nyt niin täysillä sitä täydellisyyttä hae.
Hah enpä.  Noh, joskus on hyvä epäonnistua, niin osaa arvostaa enemmän onnistumisia.

Kiitos teille jotka olette antaneet postausideoita, ihan mahtavia ideoita on tullut!
Lupaan aloittaa toivepostausten tekemisen kun saadaan meidän oma kone toimimaan :)
Lisää saa kuitenkin antaa!

Tästä postauksesta tais tulla aikamoinen kuvaton, sekalainen höpöttelypostaus, mutta eikai sillä niin väliä,
kai tälläisetkin postaukset on ihan hyväksyttyjä joskus ;)

2 kommenttia:

  1. Joo, täälläkin lähes perfectionismi + stressi on helvetin hyvä yhdistelmä :DD: plus mun hermot ja itsekriittisyys vielä sen päälle, niin kunnon atomipommi on rakennettu

    VastaaPoista
  2. Hahah, taidetaanki olla ainakin tässä suhteessa hyvin samanlaisia :D

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!