perjantai 12. lokakuuta 2012

Thursday in nut shell


Nelli kysyi jos lähtisin hänen ja J:n kanssa ruoka-ostoksille Saloon, ja tottakai lähdin, muutenkaan olla nähty pitkään aikaan :-) Oltiin tosiaan tyttöjen kanssa Cittarissa ruokaostoksilla, ja tuli jonkin verran osteltuakin, kuten kuvasta huomaa :-D 

Nellille tuli sitten idea että mennään kiinalaiseen syömään, ja J paljastikin ettei ole koskaan aikaisemmin syönyt kiinalaista! Noissa kuvissa näkyy vaan tyttöjen ruoat, kun mä 'tyydyin' vain friteerattuihin banaaneihin kera jäätelön! 

Olin just syönyt ennen kaupungille lähtöä kotona makaroonilaatikkoa joten ei ollut nälkä, mutta en kehdannut kokonaan syömättä olla :-D

Ostin myös cittarista mulle Viivi siiderin, ja Leeville Wagner oluen! Ihme ja kumma, mä tykkäsin siitä? Yleensä en juo siidereitä, muutama siideri vain on ihan ok, mutta tää yllätti kyllä :-D


4 kommenttia:

  1. Mä taas juon siidereitä ja toi Viivi siideri oli aivan kauheeta kuraa mun mielestä! :D haha
    Kiinalainen ruoka on ehkä parhainta mitä on <3

    VastaaPoista
  2. Mä en taad joo tykkää monista sidukoista, tää ja crowmoor dry on ainuita :-D muuten juon lonkeroita vaan!

    VastaaPoista
  3. mitäs kaikkee ostitte kaupasta? :)

    VastaaPoista
  4. Ruokaa :-)! Ostin mä uuden ripsarinkin.... :)

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!