tiistai 30. lokakuuta 2012

Parin päivän höpölöpöt ja materialisti(?!) kuittaa

Luen itse tuon otsikon lopun kokoajan väärin,
luen että siinä lukee 'kutittaa', hah!

Olipa muutamana päivänä ihana ilma! Lumikerros peittimaan, ja pakkasta oli sellai sopivan paljon :)
Nyt tosin ei oo lumesta tietoakaan, argh!

Perjantaina lähdetään Leevin kanssa Hyvinkäälle äidin yms. luo, ihanaa! Mulla onkin jo kova ikävä heitä :)
Toissa päivänä oltiin syömässä Leevin äidillä, ja saunomassa, ja mennään varmaan tänäänkin käymään siellä :)
Eilen oltiin vaan kotona.

Mä oon taas kierrellyt liikaa nettikaupoissa, ja keksinyt kaikkea mitä 'tarvitsisin'.
Osalle tosin oon keksinyt hyvät tekosyytkin, tai siis syyt, millä voin sitten perustella Leeville miksi tarvitsen mitäkin.
Harmi vaan ettei se Leevi varmaan enään usko mua, se on varmastikkin oppinut jo että jos haluan jotain niin haluan, teen jotain sen asian eteen että saan sen.
(Lue= vingun, itken, huudan tms) :D

(Tosin tuo että vielä saan sen ei aina pidä paikkaansa, mutta siitä seuraakin sellainen itkupotku-kohtaus,
muistissa vieläkin se kun Jenna ostit sen guessin laukun ja mä en voinu!
Sitä sydäntä raapivaa tuskaa, kävi mulla mielessä että voisin jotenkin vaikka sanoa sulle että '' ei toi nyt niin hieno oo tms''  että
mulla olis parempi mieli. Harmi vaan ettei se olis edes onnistunut koska se on NIIIIIN hieno!, 
olin vain niin kateellinen että tollainen kuvittelukin toi edes jotain lohtua!
Joten nauti Jenna siitä laukusta ;D!)

Joululahja-toiveitakin oon jo Leeville esittänyt,
tosin niin paljon etten enään itsekkään muista mitä kaikkea olen pyytänyt.
Pitäis varmaan ottaa kasalehtiä ja leikata kuvat niistä tuotteista joita haluan.
Sit vois pistää sen lapun Leevin mukaan KUN se päättää lähteä ostamaan mulle lahjaa.
Siis kun, ei JOS.

Tosin voi olla että mulla tais olla siellä näitä hieman arvokkaampia lahjapyyntöjä, saas nähdä,
oonko ollut niin vaativa, ja ilkeä tässä viimeaikoina että saankohan lahjaksi Leeviltä vain risuja.
Jos niitäkään.

Mulla olis muuten etsinnässä mieluiten musta, karvahupulla oleva toppatakki!
Pitäis siis olla paksu, että pärjää kunnon pakkasillakin :)
Kokoa S!

Joten jos jollain teillä olis pois käytöstä sellainen,
hyvässä kunnossa niin infoa mulle, kohta tulee kovat pakkaset:)


Heh, olempa materialisti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!