maanantai 15. lokakuuta 2012

Max Factor Masterpiece

Loistava ripsiväri!
Kunhan ei liian montaa kerrosta laita, tulee paakuttomat ja selkeät ripset,
ja ripsien pituuskin tulee todella hyvin näkyville, näyttää mun tynkä ripsetkin pitkiltä :p

Pysyi kaiken lisäksi vielä suhtkoht kestävästi koko päivän,
silmiä kun hieroin niin muutama murunen väriä tippui poskille mutta muuten aivan loistava!


Ootteko itse koittaneet tätä ripsaria? Jos olette niin mitä piditte? :)
Onko teillä jokin luottoripsari, jos niin mikä? :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon kokeillu, mut waterproofina ja se on kyl yks mun suosikeista! Oon jo aivan unohtanu tänki ripsarin olemassa olon. :D Sitte mulla on kolme lemppari ripsaria tän lisäks: Lumenen Blueberry Curl Waterproofina, Loreal Parisin Telescopic ja sitte kokeilin toissa viikonloppuna sitä HR ripsaria, joka on siinä leopardipurkissa ja voi jösses se kyllä oli tosi hyvää! :D

    VastaaPoista
  2. Mä en oo oikeen ikinä voinu käyttää wp-ripsareita kun en millään jaksa sitä työtä kun niitä pitää hinkata pois niin hemmetisti :P
    Ton telescopicin meinasinkin ostaa mut sit pelkäsinkin että jos se ei ookkaan hyvää, tähän mä jotenkin heti luotin et on hyvää :D Ja tosta HR mä oon kuullu kyllä nytten niin paljon positiivista että mun on vissiin pakko koittaa sitä.. D:

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!