lauantai 22. syyskuuta 2012

Graffiti-lakkaa ja baby pinkkiä

Hahaa, just pääsin yksi postaus sitten pyytelemään teiltä anteeksi, että tää blogi on pullollaan lakkailu-kuvia, ja nyt niitä olis tulossa lisää.. Päivisin kun katselee tv tulee usein lakattua samalla tippejä, ja kokeiltua uusia lakkailuja ja koristeluja :)

Tällä kertaa kuitenkin päädyin 1(!!) väriseen lakkaukseen, joka oli jokseenkin.. noh, miten sen selitäisi? mattainen baby pink. Ja lakan merkkiähän en tiedä, lakkahan on oikeasti leimailulakka, joten peitti hyvin yhdellä kerroksella, ja tuli ihanan tasainen pinta :) Tosin kauaa en yksi värisillä lakkauksilla viihtynyt, Leevin äiti on kuunnellut nähtävästi mun selityksiä mun rakkaudesta Models Ownia kohtaan, ja kuullut myöskin sen surun joka johtui taas siitä että MO:n myynti lopetetaan Seppälässä? (?!)

Pelkällä vaaleanpunaisella lakalla!
Kynsinauhoissa on kynsiöljyä, siksi hieman oudon näköiset :)


Hän oli siis käynyt Seppälässä ja napannut mulle 2 Models Ownia, joista esittelyä myöhemmin, sekä Golden Rosen valkoisen graffiti-lakan! Vetäisin siis heti Gr;t kynsille ja johan tuli enemmän oman näköiset kynnet, mun kun on niin vaikeaa olla yksivärisillä kynsillä :)
Lakkailin myös Leevin pikkusiskon kynnet, toisella niistä uusista MO:sta, sekä GR;t päälle ;)
Oli kyllä tyytyväinen tyttö ;)

Golden Rose Graffiti-lakka päällä.
Kynsiöljy unohtui laittaa, siksi todella kuivan näköiset kynsinauhat!


Ilman graffiti-lakkaa vai graffiti-lakalla? Kummasta pidät enemmän?
Mulla olis itseasiassa teille pieni pyyntö! Laittakaahan mulle lakkailuideoita kommenttilootaan! Katsotaan mitä niistä pääsen toteuttelemaan ja esittelemään täällä blogissa!

1 kommentti:

  1. Tykkäsin molemmista lakoista, riippuu vähä et millanen muu asu kokonaisuus :)

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!