maanantai 10. syyskuuta 2012

...And that's who I am


Tormäsin jossain äsken selaamassani blogissa tämmöiseen postaukseen, 
ja päätin toteuttaa myös itse tälläisen.









-En suostuisi syömään edes medium-pihviä, mutta lihasta en silti pystyisi kokonaan luopumaan.


-Rakastan leipomista, ylipäätänsä ruoanlaittoa! Olen kuitenkin hyvin tarkka siinä, joten jos leivonnainen ei mielestäni ole onnistunut täysin, siis juuri niin kuin odotin niin hermostun ja sitten niitä leivonnaisia ei syö kukaan. Leeviä harmittaa kun luulee saavansa esim. pannacottaa mutta mun hermostuessa ne lentää roskiin :D



- 'Vitsi sä oot laiha!, Söisit jotain!' HUOOH, mä niiiiiiiiin inhoan tuollaisia tokaisuja, vaikkei pahaa olis tarkoitettukkaan.Jos tukevaa ihmistä ei saa sanoa läskiksi, miksi hoikkaa ihmistä saa sanoa laihaksi tms? Se _ON_ yhtä loukkaavaa. Mä olen hyvin epävarma kropastani koska olen laiha, liian laiha. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta pitkän postauksenkin, mutta jätän sen tällä kertaa väliin ja palailen siihen myöhemmin.

- Olen Suomalainen. Olen ylpeä siitä, mutta esimerkiksi Anthony Bourdain Suomessa- jakson jälkeen mua hävetti olla suomalainen. Mä näen itse Suomen niiiin eritavalla kuin siinä jaksossa oli kuvattu, että ihmettelin miten se on mahdollista. Siinä jaksossa suomalaisista saatiin masentunut,juopunut yms. kuva. Helsingissä sijaitsevat  rakennukset loskasäässä, ahh! Näin me näytetään maailmalle hyvä kuva meistä (Y) nooot.



- Mun on vaikea keskittyä esimerkiksi koulussa kirjallisissa aineissa. Jos en heti ymmärrä asiaa, turhaudun ja en pysty enään keskittymään kun ajattelen vain että en osaa, en onnistu.

- Rakastan lukemista yli kaiken, mulla on aikamoinen kokoelma kertynyt kirjoja, ja useimpia niistä voin lukea uudestaan ja uudestaan, kyllästymättä. Kouluaineissa kirjoihin on vaihea keskittyä, jos asia ei ole mielenkiintoista.


- Mulle on kehittynyt joku pakkomielle kynsilakkoihin, kuukauden sisällä mun kokoelma on kasvanut monella kymmenellä kynsilakalla, sekä postissa on tulossa lisää. Kynsienkoristeluunkin olen hullaantunut, monia hilepurkkeja, kynsitarroja yms. on myöskin tuossa korissa, tai oikeastaan kaikki eivät edes mahdu siihen :D
Harjoittelen myös akryylikynsien tekoa, mikä on nyt vähän jäänyt, nyt kun mielelläni vain lakkailen ja ostelen uusia lakkoja :D

- Rakastan vaatteita, laukkuja, kenkiä yms! Voi kun voisin tilata kaiken ihanan mitä näen.. Valitettavasti tällä hetkellä siihen ei ole mahdollisuutta, ja voin myöntää että muutamat itkupotkuraivaritkin on täällä vedetty kun en ole voinut tilata jotain laukkua, tai kenkiä yms.. :D



- Olen hyvin helposti ja nopeasti ärsyyntyvä, kuten ystävät ja perheenjäsenet voivat todistaa :D Jos asiat ei mene just niin kuin mä tahdon, ärsyynnyn ja räjähdän :D Ärsyynnyn myös jos joku tuntematon mulkoilee, tai pikku teinit istuvat linjurilla ja mulkoilevat ja osoittelevat jotain, arrgh, rupee kiehumaan jo :D

- Olen helvetin huono pitämään kotiani siistinä :D Rakastan kun on hyvin puhdasta ja siistiä, mutta vähän kun päästää kodin repsottamaan, niin mun on jotenkin helvetin vaikea nousta siitä sohvalta ja siivota! Ärsyttävää :D



Nää kuvat ja teksti ei suostu pysymään selkeässä järjestyksessä, joten ne nyt pomppailee missä sattuu mutta toivottavasti tajuatte idean, eikä tää postaus olisi liian sekalainen.

Tehkää itse samantyyppinen postaus ja linkittäkää mulle, olis mukava 'nähdä' millaisia TE olette :)
Kuvat on poimittu tältä sivustolta.

2 kommenttia:

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!