lauantai 9. kesäkuuta 2012

Siivousta ja leivontaa!

Huhhuh! 
Tänään on siivottu, leivottu & laitettu ruokaa sekä kahviteltu meillä Maijan kanssa.
Oon kyllä NIIN poikki ja tekis vaan mieli mennä nukkumaan kun huomenna aikainen herätys mutta ei, vielä on siivottavaa :D
Oon pahoillani että koti-postaus siirtyy taas kerran, mutta tää ei ole vielä sellaisessa kunnossa mistä voisin kuvia tai videota ottaa :(

Huomenna siis mun isä perheineen, ja sisko poikaystävänsa kanssa tulee meille synttärikahveille!
Oii, siitä on ikuisuus, melkeempä puoli vuotta(??) kun ollaan viimeeksi heidän kanssa nähty ja on kyllä niin kova ikävä että!
Huomisesta tulee varmasti kuvia, tarjoilu ei nyt ole mitenkään ihmeellinen, täytekakun tein sekä laitan tarjolle tietenkin keksiä,karkkia, pikkusuolaista yms. :)

Kun mä leivon niin se on sottuista puuhaa :D
Heti kun näin kaupassa tuoreita mansikoita tiesin että niitä tulee mun kakkuun ja otinkin sitten 2pkt noita kotiin :D maistoinkin niistä jo muutaman ja oli hyviä :)
Huomenna varmaan tulee kakustakin sitten kuvaa, täytin sen tänään valmiiksi ja huomenna sitten koristelen hieman ennen kuin 'vieraat' tulevat :)

Hauskaa viikonloppua teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!