maanantai 21. toukokuuta 2012

Lätkää ja pizzaa, täydellinen sunnuntai?

Sitten kun vieraat olivat kimpsut & kampsunsa keränneet ja lähteneet, 
lähdettiin mekin melkeimpä heti Leevin kanssa pizzalle paikalliseen pizzeriaan, kun P soitti ja kysyi tullaanko :)
Sitten kun vihdoin sain pizzani, katottiin että mitä ihmettä!
Mun pizzassa oli kinkkua, vaikken ollut sitä tilannut :D Ja eikai tässä mitään muuten, muttakun inhoon kinkkua varsinkin pizzassa :D  Ajattelin ensin että 'ronkin' ne kinkut sieltä pois, ja syön tuon mutta Leevi & P olivat sitä mieltä että nyt kyllä sanotaan tästä! Ja niinhän ne sanoivat :D
Mä olin ihan häpeissäni siellä kun musta on jotenkin kauheen noloa ns. 'valittaa' tommoisesta.. Noh, sitten pizzerian omistaja tuli siihen ja oli tosi pahoillaan, niinkun minäkin että hän joutui tollaiseen tilanteeseen...  Saatiin sitten toi pizza mukaan kaupanpäälle ja mulle uus pizza :)
Sieltä keittiöstä kuulu ton jälkeen huutoa, tais olla se pizzantekijä vähän loukkaantunut/vihainen tai jtn :S
Mietin että kehtaanko enään tonne mennä, mutta pakko kai se on! ;)

Tälläisessä asussa tänään lähdin syömään, ja Leevin äidille katsomaan peliä....
Paita, kirppis
Toppi, Canny
Housut, JC

Laukku, Kirppis (1,50e!!!Löytö)
Ensimmäinen sormus, JC
Toinen sormus, Kalevala(=joku kultakoruliike)
Sulkasormus, JC
....... Ja tälläinen oli fiilis pelin jälkeen!
Sinne jäi pronssi voittamatta! 
Pakko myöntää että olin niiiiiiiiin pettynyt, olin jotenkin ihan varma että Suomi vie pronssin...
Noh, aina ei voi voittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!