sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Weekend

Ekaks anteeks taas tästä 'postaustauosta'.
Mul olis aina ollut välillä vaikka mitä kirjoitettavaa, mut en vaan yksinkertaisesti kerkiä
tai sitten vain jaksa raahautua koneelle kun olisi aikaa.

Perjantaina oltiin Salossa, Rockin' Hood-nimisessä baarissa katsomassa Ruger Hauerin keikkaa.
Oli kyllä hyvä keikka ja näin, vaikka olisin mä varmaan paremmin viihtynyt jonkun kunnon yökerhon tanssilattialla;)
Mutta joo, tollaset illat on tosi kivoja, join itse vain yhden karpalolonkeron ja muuten vettä :)

Yöksi ei päästykkään tällä kertaa kotiin, vaan Leevin ystävälle Simolle,
koska meidän kuski oli nyt vähän ilkeä, eikä vastannut kenellekkään meistä
enään sen jälkeen kun oli meidät baariin heittänyt  :(
Olin kyllä niin kiukkunen sillon illalla että!
Tosi törkeää jättää tollatavalla 'heitteille', kun on luvannut tulla hakemaan
ja häneen on luotettu että tulee sitten varmasti yms, mutta eih..


Lauantaina sitten päästiin Salosta takaisin kotiin Leevin kaverin kyydillä.
Taino onhan se myös mun kaveri mutta mä oon tutustunut siihen Leevin kautta joten
eiks se sillon vähän niinku oo Leevin kaveri? Mitä mieltä te muuten ootte tästä? :D
Mietin aika usein että miten se nyt kuuluu sanoa.
Loppu lauantai sitten vaan makoiltiin ja rentouduttiin.

Tässä sunnuntain 'asu-'kuvaa :D
Hood Boyzin housut, (leevin)
HM-toppi
Onlyn huppari
Ignoratkaa mun ilme... :D 
Paitsi kahden aikaa yöllä mulle tuli kauhea makean himo, oli ihan pakko saada jotain makeaa!
Googlailin sitten hakusanalla 'helpot ja nopeat leivonnaiset', 
ja löysin mud caken ohjeen, joka tosiaan oli helppo ja nopea.
Leivottiin sitten sellanen ja oli hyvää!
Unohdin sitten tietenkin kuvata sen, muistin vasta sitten että olis voinut kuvaillakkin,
kun se kakku oli jo paremmissa suissa :D

Tässä vielä ohje, jolla tein tuon kakun itsekkin. kopioin sen tältä sivulta.
(11/yhdestoista kommentti, siinä se mud caken ohje) 
Tuolla on muitakin nopeita ja herkullisia ohjeita,joita mun on jokupäivä taas pakko päästä kokeilemaan :D
Tosta ohjeesta vielä sen verran että se on todella pieni määrä,
mitä siitä tulee, niinkun voi itsekkin huomata, että jos haluaa että se sisusta on sellanen just mud cake,
niin kannattaa tehdä ainakin kaksinkertaisena.

Mun mielestä se, että näillä portailla ei ole enään yhtään lunta ja ne on ihan kuivat on selvä kevään merkki!
Kesään päin mennään kokoajan vaan kovempaa ;)

2 kommenttia:

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!