torstai 1. maaliskuuta 2012

Shoppailu valmiudessa !

Tänään oli kiva yllätys, Leevi kävi pankkiautomaatilla ja sinne oli tullut rahat, joiden olis pitänyt vasta huomenna olla tilillä! :)
Heti kun kuulin että rahat olivat jo tulleet, mun oli pakko tekstata Janinalle ja kysyä lähteekö se munkanssa huomenna kaupungille :D
Mun täytyy ostaa meikkivoide,rasvaa,meikkituotteita ja jotain vaatteita yms :D
Ihanaa nähdä Janinaa kun ei olla piiiiiitkään aikaan nähty :)

Pitäis muistaa heti alkuun kaupungille päästyä mennä ostamaan pattereita mun kameraan, että saisin edes muutaman kuvan räpsittyä tänne :D

Ainiin, puhelinkin pitäis ostaa! Mä oon asettanut uuden puhelimen hintarajaksi 50e. Musta on ihan tajutonta et puhelinten hinnat huitelee ihan taivaissa, enkä tosiaankaan aijo maksaa siitä hirveetä hintaa, kun kuitenkin vaan tekstailen ja soittelen sillä :D Joten katsotaan, millainen puhelin sieltä oikein mukaan tulee vai rupeenko oikein pihiks ja jätän puhelimen toistaseksi ostamatta :D Mulla ei siis tällä hetkellä ole puhelinta ollenkaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!