keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Salapoliisina internetissä

Heissulivei!
Oon tänään ollut googlen suurkäyttäjä,
oon meinaan ottanut selvää miten esim. otsikon saa keskitettyä (sehän oli helppoa, hölmö minä?),
ja miten youtubepalkin saa valkoiseksi yms. :)

Oon ihan innoissani mitä kaikkee voikaan muokkailla joten saas nähdä,
mitä kaikkea kivaa tähän blogiin mä löydänkään netin syövereistä ;D

Ootteko te löytänyt jotain kivoja muokkausjuttuja?:)

Useimmat on nähtävästi tarkoin suojeltuja salaisuuksia,
esim. toi youtubepalkin valkoiseksi laitto, sitä ei melkeimpä kukaan joka osaa oo halunnut kertoa,
haluaako olla erillainen, ken ties, mutta mä otin siitä kuitenkin selvää :p

Eihän toi mitenkään ihmeellinen juttu oo, mutta mun mielestä tosi kiva kun voi tollasia pikkujuttuja muuttaa :)



4 kommenttia:

  1. Mistä löysit noita vinkkejä? :)

    VastaaPoista
  2. Niinkin vaikeasta paikasta kuin google :D Kirjoittelin eri hakusanoilla ja sitten sieltä kyl löyty ton palkinvalkoiseks saaminen, mut piti vähän muuttaa sitä kun siit oli unohdettu yks pikku juttu, ja
    ton keskityksen tajusin itte (:
    se täytyy kyllä vielä toistaseks tehdä joka kerta :)

    VastaaPoista
  3. Oi mäkin haluaisin osata noi! Enkä ole googlettamalla oppinut, vaikka oon koittanu! tee tutorial? :)
    + nämä tarkoin suojellut HTML- salaisuudet... no oon kyllä niistä sellasta mieltä etten ehkä sitä tähän kirjota. Vinkit pitäis jakaa kaikille, tällasille hölmöilleki ku minä heh ;)

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Joo, toi oli hyväidea, voisinkin jossai vaiheessa tehä tutoriaalin, ja sit jos viel muutamii kikoi lisää oppis nii sit olis kunnon tutorial kasassa! :D

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!