torstai 29. maaliskuuta 2012

Jasmi's top 3

Olin aikaisemmin jo miettinyt tämän tapaista postausta, mutta joskun blogiin mentyäni löysin sieltä 'top 5' musiikkipostauksen, josta sain sitten intoa vihdoin toteuttaa tämän :)
On kyllä vaikeaa koska kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, mutta laitetaan tähän nytten viimeaikoina mulla eniten soineet kappaleet :) Nämä eivät siis ole minkäänlaisessa järjestyksessä.Olisi liian vaikeaa :D

Knife Party - Internet Friends (Original Mix)

 Herra Huu - Ei Toivottu Lastenlaulu

Gym Class Heroes: Ass Back Home ft. Neon Hitch

2 kommenttia:

  1. Hei pitääkin kuunnella noi biisit, kaikki on mulle täysin uusia! :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
  2. Jooh, mä olisin voinut linkkailla vaikka & mitä mutta jätin ne nuohon kolmeen.. :) Dj tiesto on esimerkiks tällä hetkellä mulla aika kova sana... ;)

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!