tiistai 21. helmikuuta 2012

Voiko näin paljon rakastaa, ettei näe muuta maailmaa?

Mulla on yhdet ikivanhat (mutta sitäkin ihanemmat!!) vaaleat farkut. Ne näyttää tulleen tiensä päähän, meinaan polvien kohdalta ne on niin rikki että hyvä kun ei ole tippunut se alaosa niistä jo.. 

En kuitenkaan millään raaskisi luopua niistä, koska ne on just täydellisen väriset, malliset (jopa mun pikkupeppu näyttää oikeesti perseeltä!! ;D) yms, joten mietin kauheasti miten ne oikein pelastaisin, etten joutuisi niitä heittämään pois..
Sitten mulla välähti. Teen niistä farkkushortsit! Mulla ei ole farkkushortsejakaan, joten tää oli ihan mahti-idea.Vielä en oo aikaiseksi saanut leikattua niitä, mutta eikai sillä vielä mikään kiire ole, kun kevätkään ei ihan vielä ole tullut.. :) 



Ajatuksesta inspiroituneena kuitenkin kokosin polyvoren kautta muutaman asukokonaisuuden farkkushortsien ympärille.



Onko joku näistä kolmesta asukokonaisuudesta teidän mieleenne? Voisitteko kuvitella pukeutuvanne noihin? Vai oliko joku asukokonaisuus kenties mielestänne täysi floppi? Antakaa palautetta ja kommenttia!


Postaustoiveita edelleen vois laittaa mulle! :) Ja jos ootte anonyymejä lukijoita, niin painakaa tosta kyselystä.. :)
Koska kyllä teitä tuntuu siellä enemmän kuin 6 olevan, sen verran monta kertaa täällä blogissa kuitenkin vierailijoita on..:)

2 kommenttia:

  1. Ihanat asukokonaisuudet/kollaasit :> tykkään kaikista, mutta ehkä himpun verran tuo 1 voitti muut. Ihan vain puseron värin takia, on yksi unelma nyt. ^^

    Satu
    - Indie by Heart

    VastaaPoista
  2. :) mä heittäisin ykkösen ja kolmosen milloin vain päälleni ;D

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!