lauantai 18. helmikuuta 2012

Parin viimepäivän asu (- ja meikki)kuvaa

En millään muista miltä päiviltä nää asut on, mutta eikai sillä niin väliä :D 
Mun asukuvat on tällä(KIN) kertaa todella surkeita koska oon koittanu saada tota Leeviä kuvaamaan mun asuja yms. mutta vaikka se on kuinka yrittänyt niin........ ne ei vaan ole hyviä :D

Joten oon sitten ite ottanut tälläisiä surkimus kuvia, en sitten tiedä onko nää yhtään sen parempia kuin Leevin ottamat :D
Noh, näistä sentään näkee jotain, ne on ihan heiluneita tai sitten päästä puuttuu puolet ja jalkojen alla on metri tyhjää xd

Mulla on edelleen pari aikaa vievää postausta tulossa, mutta niissä tosiaan kestää,
joten olis kiva saada teiltä postausideoita!! :)


+ ihan perus mustat farkut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!