tiistai 31. tammikuuta 2012

Yön pikkutunteina väsätty postaus, tällä kertaa kuitenkin jonkinmoisella asian kera.

Perjantaina lähdetään Leevin kanssa mun isän luo koko viikonlopuksi :) On niin ihanaa päästä taas sinne, varsinkin kun mun sisko ja sen poikaystäväkin tulevat :) Ihanaa kun näkee tärkeitä ihmisiä !



Viikonlopuksi onkin paljon tekemistä. Tai noh, paljon ja paljon... :)
Perjantaina lähdetään aikaisin jo Saloon, Leevi menee varmaan kouluun ja raahaa sinne meidän viikonlopun tavarat mukanaan -joita on paljon!!(joululahjat koko perheelle vielä antamatta..)-, koska mä lähen pienille ostoksille, niin enhän mä voi tavaroita siellä kantaa kun tulee varmaan jonkin verran kaupoistakin mukaan ;)  
Esim. hyvien ystävien pikkuprinsessallekkin toivon mukaan löytyisi jotain, sekä isäni vaimon lapselle, jolla on jo 11 vuotis-syndet, täytyy varmasti jotain ostaa! :)


Ollaan myös lähtemässä Leevin, iskän, sekä mun todella hyvän ystävän Jennan kanssa katsastamaan Karjaan yöelämää ;) haha..
Sattumoisin karjaan yökerho Noxissa aka teinihelvetissä (isäni sanoin.. :D) esiintyy perjantaina Anna Abreu.. :D 
Perjantain baareilu menee luultavasti niin että iskä ja Leevi on kahdestaan aseman baari club18, kun mä biletän Jennan kanssa noxissa :p Ihanaa päästä tyttö'porukalla' juhlimaan, oon aina ollut tähän mennessä vaan jätkien kanssa ja se on tylsää kun ei pääse tanssimaan ellei mene yksin kun nuo pojat ei oo ollut oikein innostuneita .. :(


Olis kiva löytää perjantaina jonkinmoiset uudet 'biletys'-vaatteet, koska musta tuntuu että oon käyttänyt näitä samoja ikuisuuden :D
Mun biletysvaatteet on kuitenkin aikalailla sitä luokkaa, että ne käy ihan arkisinkin, juhlimaan lähtiessä lisään vain hieman asusteita yms. :)


Katsoin hieman vaatteita hm-nettisivuilta, toivotaan että jotain tämmöistä löytyisi myös Salon Plazasta (:




1 kommentti:

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!