keskiviikko 21. joulukuuta 2011

You are not fully dressed until you wear a smile.

Voi ei oon nähtävästi jotenki tosi viisaasti laittanu noi kuvat koska 2 alimmaisesta kuvasta puuttuu noin puolet...
Anteeksi ettei oo tullu postailtua pitkään aikaan :/ Olis paljon mukavampikin postailla jos tulis kommenttiakin teiltä lukijoilta!

Mun rakas täytti viimeviikon keskiviikkona 18v :) ! Joten perjantaina lähdettiin sitten muutaman kaverin kanssa turkuun juhlistamaan Leevin synttäreitä :) Siellä oli primassa juuri sopivasti Skins-partyt joten mentiin sinne :D Oli kyl harmi et olin ainut tyttö (niinku joka kerta tähän mennes kun oon lähteny baariin...) niin en oikeen päässy tanssimaan kun noi pojat ei oikein innostunut.. :D

Ja hunksin pojat tuli yht'äkkiä meidän pöytään istumaan ja siinä sitten niitten kanssa oltiin :D
Menin ihan sekasin ku ihmettelin et kui joku istui mun viereen, ja kattosin niin Esko Eerikäinenhän se siinä :D Sit kattelin ympärille ja rupes näkymään Nikitaa yms. :D
Leevi vaan ei tykännyt niistä niin paljoa kuin mä ;) miksköhän?

Tohon turun baarireissuun mahtui vaikka mitä, lynin portsarin lahjomista yms :D

MUISTAKAA, BLOGIKIRPPIKSELLÄ TAVARAA! Hinnoista voidaan keskustella jos eivät ole mielestäsi kohtuulliset. Blogikirppikselle tästä!


Ps. jos ihanat kynnet kiinnostavat, ja haluaisit katsella sellaisia loputtomiin, käy katsomassa Operaatio Jalokivi-blogi ! Lisäbonuksena voit tämän päivän ajan kello 23.00 asti osallistua ihanaan kynsiaiheiseen arvontaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!