torstai 29. joulukuuta 2011

Tilaus nellyltä

Mulla on niin ihana poikaystävä!! Se lupautu maksamaan mun tilaukset :) Sen kuultuani ostoskori tyhjeni, eikä sinne jäänyt kuin nuo:) En mä halunnut pistää sitä maksamaan ns. turhuuksista :)

Nämä kyllä ovat tarpeelliset, koska olen sellainen kenkien ja laukun on pakko olla samaa väriä- ihminen, ja ostin juuri valkoiset kengät, ja mulla ei ole valkoista/vaaleaa laukkua joten sellainen oli pakko tilata, varsinkin kun löytyi noin edullisesti :)

Kuvia Kyseisistä tuotteista tulossa, kun saapuvat hellään huomaani ;) Kengät kuvaan luultavasti samalla.

Muistakaa nyt äänestää mieluisinta postaus-ideaanne!
Eniten ääniä saanut idea toteutetaan!

Vanhavanha kuva minusta ja koirastamme Hetasta :) Se on mun rrakas<3

1 kommentti:

  1. Saiskin joskus tilattua noin edullisesti...tuppaa aina vääntymään sinne satasen pahemmalle puolelle. :D Kääk. :D

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!