tiistai 27. joulukuuta 2011

Muutoksia (banneri yms.)

Muutamaan päivään ei ole tullut postauksia, koska yksinkertaisesti aika ei ole riittänyt tai silloin kuin olisin kerinnyt kirjoittelemaan jotain, olen ollut todella väsynyt, ja valinnut sen mukavemman vaihtoehdon kuin kirjoittaminen, elikkäs sängyssä makoilun telkkaria katsellen, Leevin kainalossa :)


Joulu tuli ja meni, oltiin sitä joulua taas vuosi melkein odotettu :)

Tänä vuonna joulun vietin Leevin kotona :)
Lahjona tuli paljon enemmän kuin olisin uskonut, ja kaikki niin ihania :)
Leeviltä ihanat VÅGA-korusarjan punainen käsi-ja kaulakoru, vehnätyyny, missä mukana pienipuinen hieromatsydeemi, ripsientaivutin (tätä olin toivonut!), cosmopolitan viideksi kuukaudeksi, lahjakortin, meikki/kosmetiikkapusseja ymsyms.. :) Saatan tehdä erikseen joululahja-postauksen.



Uudeksi vuodeksi ollaan saatu suunnitelmat jo kasaan, hyvältä näyttää :)!
Lähdetään Leevin kanssa mun äidin luo :)
Leevi & mun äiti ei ole nähnyt aikaisemmin, koska itse olen käynyt yli vuosi sitten viimeeksi äidin luona. Sinne hyvinkäälle olis tarkoitus siis lähteä, junalla tietenkin :)

Toivotaan nyt ettei just sinä päivänä junat oo kauheen täynnä :/ Ja että ne ylipäätänsä kulkee koska nyt on kavereitten FB-statuksista nähnyt, että junat on kuulemma myöhässä/ei kulje :/


Uusi banneri tuli, tällä kertaa varustettuna monella minun kuvallani. Mitä mieltä olette? Oliko vanha parempi, vai sopiiko tämä blogilleni paremmin? Kerro rohkeasti mielipiteesi! :)


Ootteko muuten huomanneet blogin oikeassa reunassa kyselyn? Sulla on nyt sitten mahdollisuus vaikuttaa :)
Tälläinen kysely tossa sivussa on, käy valitsemassa suosikkisi! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!