torstai 1. joulukuuta 2011

Kuvailua

Ei oo ollut aikaa tehdä mitään ihmeellisempää, joten en nyt mitään erikoista kirjoita tänne..

Eilen tosiaan olin tammisaaressa, ja hyvin meni tuo 'tapahtuma' siellä, vaikka 'tulos' saadaankin tietää ensiviikon perjantaina :)
Näin myös rakasta siskoani Jennaa monen kuukauden jälkeen ja hirmuikävä oli <3

Hitsi vie! Leevin äiti oli ostanut mulle pikku myy-joulukalenterin :)<3 Se oli kuullut kun olin sanonut Leeville että haluisin tollasen :)

Tässä kuvailuja muutamalta kuluneelta päivältä;



4 kommenttia:

  1. hyi vittu sul on likaset ja rumat hampaat yöök

    VastaaPoista
  2. Ne ei oo likaset, kahvi ja tupakka tekee ihmeitä hampaille :D

    Joo mun hampaat ei muutenkaa oo mitkää mallihampaat, oon tosiaan käyny hammaslääkärissä helsingissä asti leikkauksessa että sil viisii :d

    VastaaPoista
  3. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=291013230980847&set=a.291012914314212.68054.196973677051470&type=1&theater , tollakin johtuu ihan vaan tupakasta ja kahvista..

    VastaaPoista
  4. Mitä sä nyt oikeen tolla haet?
    Minkä ihminen sille mahtaa kun muutenkin luonnostaan jo keltaisempi hammasluu? :D

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!