maanantai 21. marraskuuta 2011

Pientä kuvailua



Sebastian on mun suosikki! Jos seuraatte itsekkin kyseistä ohjelmaa niin kuka on teidän suosikkinne?
Aamulla herätessä naamassa vielä eiliset meikit, ei kiva.


Eli naamaan vähän meikkiä ja kohti kauppaa ostaa hieman tupakkaa ja makeisia x) EI VITSI!! Miks mulla pitää olla tämmöinen kakka kamera mikä tekee näistä kuvista niin hirmuhuonolaatuisia :( Nytkin näyttää että suun ympärille olis tehty jollain meikkivoiteella kunnon parta.. Ja tosiasiassahan mä käytän tositosi vähän meikkivoidetta ja yleensäkkään meikkiä. Tässä on paljon enemmän meikkiä kuin yleensä.

5 kommenttia:

  1. Sebastian on munkin lemppari & Ansaitsee voiton :)

    VastaaPoista
  2. Jep, se kyllä ansaitsee voiton :) En oo itse vielä äännestänyt sitä, koska en oo nähnyt sitä tarpeelliseksi vielä :D Jos nyt tulee sellainen aika et tuntuu et se vois tipahtaa (mitä ei kyllä tuu tapahtumaan), niin aivan varmasti äännestän! :)

    VastaaPoista
  3. Sebastian on myös mun suosikki. :) Ja eihän noi sun kuvat mitenkään niin huonolaatusii oo :)

    VastaaPoista
  4. Sebastian on myöskin lempparini, varmaankin yksi syy siihen on että Sebastian on perhetuttuni.
    Ja Miksukin on toinen lempparini.

    VastaaPoista
  5. Ai, se on sun perhetuttu? Siistiä :D Miksukin joo kuuluu mun top 3 lemppareihin.

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!