sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Tic-tac-toe go play me nonstop


Tänään käytiin Leevin & sen äidin kanssa Salossa katsomassa uusin Johnny English :)
Se tosiaan oli hyvä niinkuin kaikki jotka ovat mulle sanoneet käyneensä katsomassa, kertoivat.
Sai kyllä nauraa paljon ja välillä tuli kunnon myötätuntohäpeä ... :D


Sen jälkeen mentiin Antonioon syömään, namm! En ollut koskaan aikaisemmin käynyt siellä, mutta tästä edespäin tulen käymään kyllä useasti! 

Pääruoka oli ihanaa, otin sellaisen annoksen kuin Antonio Platter, se sisälsi vaikka mitä! Esim. mozzarellatikkuja, sipulirenkaita, paneroituja broilerfileitä, paljon ranskalaisia, taco chipsejä+ niihin salsakastike, valkosipulidippi, juustodippi ja .... hmmm, mitä mä nyt oikein unohdin? 
Noh, anyway, siinä oli todellakin vaikka mitä! En jaksanut kyllä loppuun syödä.. 

Mutta yllätys yllätys, jälkiruoka kahvin kanssa tietenkin mahtui! Itse otin juustokakkua, mikä oli parasta mitä olen syönyt... Leevi sen sijaan otti 'tornado pancakes' nimisen annoksen ja _se oli hyvää_
Siinä oli todella kuohkeita pannukakkuja, mascarponejuusto-kermavaahto sekoitusta, ja mansikka'sörsseliä. Se siis oli aivan mahtavaa....

Kuvia ei valitettavasti ole, koska mun kamera on edelleen rikki... :(


PS. Bubble Saga peli facebookissa on koukuttava..... niin myös Hot Spot... Äääk koukutun tollasiin peleihin niin helposti :( Oon ollut koukussa myös tetrikseen.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!