sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Kädet ilmassa heilun ja palvon sua

Tää kuva ei liity mitenkään tähän tekstiin, mutta mun oli pakko laittaa tää tähän koska mun mielestä tää kuva on niin hauska. Tai ei ehkä teidän mielestä hauska mutta mulle tulee tästä hauskoja muistoja mieleen, meinaan toi päivä tai oikeestaan viikonloppu Even kanssa oli niiin kiva!


Leevi nousi sängystä jo puoli yhdentoista jälkeen, mutta mä jäin nukkumaan. Leevi tuli sitten herättämään mua puoli yhden aikaan, ja oli keittänyt kahvitkin jo mulle että jaksan ihan varmasti nousta. On se vaan niin ihana :)

Tänään ei ole tapahtumassa mitään ihmeellistä, täällä kotona istutaan vaan. Kuka sunnuntaina edes jaksaisi lähteä minnekkään? Itse en ainakaan.
Tai no jos ihan tarkkoja ollaan, kyllä mun täytyy täältä ulos lähteä, meinaan kauppaan.
Tupakat on loppu. 

Oikeastaan ihan mieluusti jättäisin ton kauppareissun käymättä ja tupakat sinne kauppaan, lopullisesti, mun osalta. Miksi sen lopettamisen pitää olla niin vaikeaa?! Ehkä mä vielä joskus saan tarpeeksi motivaatiota lopettamiseen. Toivottavasti.


Ensiviikolla menen tosiaan katsomaan täältä Koskelta rivarikaksiota, jee! Toivotaan parasta että se on hyvässä kunnossa ja pääsen muuttamaan sinne :) Ainut miinus jonka tiedän jo nytten on se, että siinä ei ole omaa saunaa! Taloyhtiöllä on yhteinen sauna.

Oikeestaan en itse edes sauno kuin ehkä kolme kertaa vuodessa, mutta silti! Olis se oma sauna paljon kivempi ku toi yhteinen.. Onneksi Leevin äiti asustaa ihan lähellä, niin päästään tänne sitten kunnon puusaunaan kun halutaan saunoa :)

Mä voisin kyllä nyt lähteä koneelta, ja mennä potkimaan ton yhen omalta koneeltaan veks. Pitäis varmaan tosiaan lähteä sinne kauppaan. Musta tuntuu että tällä kertaa ne tupakat tulee vielä sieltä kaupasta mukaan, mutta toivotaan että ne joskus jää tosiaan sinne, mun osalta.

MUISTAKAA! Liittykää blogini lukijoiksi, niin jossain vaiheessa on tulossa arvonta ja 
jätti-/toivepostaus :)!
Lukijoita pitää siis olla tarpeeksi että arvonta tapahtuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!