maanantai 24. lokakuuta 2011

Jos mua etsit niin täällä mä olen


Lisäsin nyt tohon alas noitten 'pidin kirjoituksesta' ja 'en pitänyt kirjoituksesta' lisäksi myös 'luin' napin.
Olis tosi kiva jos jaksaisitte aina kun ootte lukeneet tekstin, niin painaa siitä 'luin' napista, niin sain vähän suuntaa kuinka moni teistä oikeesti sitten lukee näitä tekstejä.
Mun sivuilla kuitenkin käydään todella monta kertaa päivässä, mutta hirveän moni ei kuitenkaan muista painaa noista 'pidin' & 'en pitänyt' napeista, joten nyt voit vain painaa luin-nappia, ja sillä se :)


Onko teistä ketään seurannut Suomen huippumalli haussa-ohjelmaa?
Mä olen seurannut ihan alusta lähtien, ja mun mielestä todella hyvä suomalainen 'sarja' :) Mun suosikiksi tässä kisassa oli noussut Nelli, ja harmittaa aivan vietävästi että Nelli tippui tässä jaksossa :(

Nelli

Helen

Helen olis muuten myös mun yks lemppareista mut en tykkää sen luonteesta ollenkaan ! Sanotaan että Helen on itsevarma, mutta musta tuntuu että se hakee sitä 'itsevarmuutta sillä että haukkuu muita tyttöjä?
Helenin kohdalla väite ' mallit ovat itsekkäitä' tuntuu musta pitävän paikkansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!