tiistai 6. syyskuuta 2011

Ongelmia ongelmien perään..

Tällä hetkellä tuntuu että kaikki menee aivan pieleen :D ärsyttää!
Perheenjäsen pisti välit poikki, otti itseensä asiasta josta mainitsin hänelle.
Pyhh, sanon minä! Aiheesta minä sanoin, sitä mieltä muutkin ovat, paitsi tietysti hän itse..

S.työntekijä(ni) ei vastaa viesteihin, soittoihin, soittopyyntöihin yms. !
Tänään olisi pitänyt tulla toimeentulotuki, mutta tilillä ei näy mitään! 
Tämän takia näyttää siltä että joudun elämään ainakin tämän kuukauden 0e budjetilla. Miten tämä onnistuu?! 

Tästä asiasta aijon tehdä ilmoituksen/valituksen. 
Aihettahan minulla on, varsinkin kun olen jälkihuollossa ja siinä minun kuuluisi saada todella paljon tukea, mutta yhtään,minkäänlaista tukea ei tähän mennessä ole tullut. 

Mitä mieltä te olette tästä asiasta? 

  
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

3 kommenttia:

  1. Nojustjoo.. Soita sossuille suoraa ja sano tost jutusta tai mee käymää siel? :)

    VastaaPoista
  2. Niimpä, sitähän mä olen yrittänytkin.. :/ Mutta kun ei niin ei.. Ja ei oo varaa mennä käymään kun ei tuu sitä rahaa:/ mul on täl hetkel 1e tilil ja sil pitäis pärjätä AINAKIN 1kk :( HÖH!

    VastaaPoista
  3. Karoliinaaaa: Hei vitsi mä olen hyvä! :D sain hoidettua tuon asian, huomenna tililleni tipahtelee rahaa :P jee!!

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!