perjantai 28. lokakuuta 2011

Enkä yksin voi elää, joten ole kiltti ja ota mut mukaan


Ihana Janina toi meidän yhteistilauspaketista mun tilaukset suoraan kotiovelle ;)
Toi ruskea liivimäinenpaita on iiiiihana! Se on just niin ihana kun aattelinkin, ja hintaa sillä tosiaan oli vaan se 4,95e tarjouksessa :) 

Toi vaalean beige neule on ihan semmonen perusneule vaan, mut ehkä olin kuitenkin vähän pettynyt siihen. Mulla kun on niin ohkaset käsivarret, niin toi on tosi väljä :( Odotin sellasta hieman tiukempaa. Mut ei toi kyllä palautukseen mennyt, tarviin kuitenkin tommoista :)

Siinä samalla näin pitkästä aikaa Janinaa ja pari tuntia vietettiin puhuen potaskaa, juoden kahvia ja poltellen tupakkaa :) Saatiin myös nauraa maha kippurassa ja hävetä meidän ihania poikaystäviämme jotka varsinkin aina yhdessä ollessaan osaavat vammailla varsin mainiosti :)
Maija tuli myös käväseen siinä ja poltettiin tupakat sen kanssa :)



Haluun noi hiukset takas :<
Tässä on nyt ollut muutenkin paljon tekemistä ja sumplimista, soittelemista ympäriinsä :)
Mun Salon kämppä on nyt irtisanottu ja enskuukausi aikaa pakata kamat ja palauttaa avaimet :)

Ensiviikon keskiviikkona oon menossa katsomaan rivarikaksiota täältä koskelta, pitäkää peukut pystyssä et se on just niin ihana kun mä ajattelen^^ !

Tällä hetkellä majailen täällä Leevin kotona :) (niinkun oon kyl tähänkin mennessä majaillut... hehe)


Muistakaa painaa tuota 'luin' nappia kun olette lukeneet tekstin :) kiiitos myös kaikille ihanista kommenteista:)

2 kommenttia:

  1. ihan pakko sanoo, et rakastan sun blogii! :) sul on niin kiva tyylikin <:

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Derya; Aww, kiitos ! :) Sun blogis on myös ihana! :)

    VastaaPoista

Ruusut ja risut tänne, kunhan osaat ne risutkin fiksusti muotoilla :-)
Eli rakentava palaute on enemmänkuin tervetullutta!